کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مجموعه آپدیت‌های مارس عرضه شد:

قابلیت تصویربرداری زیر آب به گوشی‌های پیکسل گوگل افزوده می‌شود

سايت خبری ايتنا , 17 اسفند 1399 ساعت 4:00

ایتنا - گوگل با این آپدیت امکان پشتیبانی از تصویربرداری زنده زیرآبی را فراهم آورده است، هرچند که امکان انجام آن صرفا با خود گوشی پیکسل وجود ندارد بلکه لازم خواهد بود تا یک کیس زیرآبی سازگار با آن نیز تهیه کنید


در آپدیت جدید گوشی‌های پیکسل گوگل قابلیت‌های متنوعی به این گوشی‌ها افزوده می‌شود. اگر مشتاق دانستن این بوده‌اید که اگر از دوربین پیکسل‌تان در زیر آب استفاده کنید چه اتفاقی خواهد افتاد، بالاخره با این به‌روزرسانی به هدفتان می‌توانید برسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل با این آپدیت امکان پشتیبانی از تصویربرداری زنده زیرآبی را فراهم آورده است، هرچند که امکان انجام آن صرفا با خود گوشی پیکسل وجود ندارد بلکه لازم خواهد بود تا یک کیس زیرآبی سازگار با آن نیز تهیه کنید، که در حال حاضر امکان انتخاب یکی از چهار نوع مختلف کیس‌های Kraken Sports برای آن وجود دارد. با برخوداری از کیس مخصوص، شما قادر به عکاسی و فیلمبرداری از زیر آب خواهید شد و می‌توانید از حالت پورتره و دید شبانه (Night Sight) در زیر موجها نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می‌توانید به سایت راهنمای گوگل کمرا مراجعه کنید.
 

 
 
گوگل همچنین مجموعه‌ای از والپیپرهای جدید را افزوده است که می‌گوید «در طی سال، سالگردهای فرهنگی مختلفی را جشن می‌گیرند». نخستین مجموعه از این والپیپیرهای جدید توسط زوج هنرمند Cachetejack به یادبود هشتم مارس، روز جهانی زنان، ارائه خواهد شد.  
 
همچنین قابلیت Smart Compose برای «برخی از اپ‌های پیام‌رسانی» در ایالات متحده به زبان انگلیسی ارائه شده است. و بالاخره اینکه تغییراتی در قابلیتهای زمان رفتن به بستر در اپ Clock در گوشیهای پیکسل که با استندهای شارژ وایرلس سازگاری دارند به اجرا در آمده است؛ این گوشیها عبارتند از پیکسل 3، 3 XL، 4، 4 XL و 5. وقتی شما گوشیتان را به یک استند شارژ می‌زنید، یک تم وقت رفتن به بستر و «نوتیفیکیشن‌های بازطراحی‌شده را برای کمک به تسهیل خواب‌تان» خواهید دید.
 
این قابلیتها به قابلیتهای Recorder جدیدی که ارائه شده‌اند افزوده می‌شود تا امکان آپلود و جستجوی شبیه Google Photos برای کاربران پیکسل فراهم بیاید.
 
 


کد مطلب: 64345

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64345/قابلیت-تصویربرداری-زیر-آب-گوشی-های-پیکسل-گوگل-افزوده-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir