۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

احتمال عرضه آیفون 13 با حداکثر حافظه 1 ترابایتی

ایتنا- گمانه زنی‌های انجام شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا حداکثر حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 را به 1 ترابایت افزایش بدهد.
احتمال عرضه آیفون 13 با حداکثر حافظه 1 ترابایتی
گمانه زنی‌های انجام شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا حداکثر حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 را به 1 ترابایت افزایش بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  neowin، اگرچه ماه‌ها  تا زمان عرضه نسخه‌های جدید آیفون فاصله داریم اما از همین حالا بازار گمانه زنی‌ها  در رابطه با این سری از همراه‌های هوشمند اپل داغ شده است.
 
 گزارش‌های به دست آمده در رابطه با آیفون 13 حاکی از آن است که همراه هوشمند اصلی این سری از ویژگی هایی نظیر صفحه نمایش همیشه روشن 120 هرتزی، ناچ کوچک تر، سیستم خنک کننده بهتر،باتری کوچک‌تر و البته حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره مند خواهد شد.
 
 
 
آیفون 12 فعلی با حداکثر ظرفیت حافظه 512 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و این به معنای آن است که نسخه بعدی این همراه هوشمند احتمالا از دو برابر این ظرفیت برخوردار خواهد شد. اگر با دید وسیع تری به این موضوع نگاه کنیم متوجه‌ می‌شویم که این حجم حافظه داخلی برای استانداردهای صنعت همراه‌های هوشمند چندان شگفت انگیز نیست زیرا سامسونگ از سال 2019 و با عرضه گلکسی اس 10 این قابلیت را برای کاربران خود ارائه کرده است.
 
گزارش‌های به دست آمده از تحلیل گر بدون نامی مطرح شده است که با بررسی زنجیره تامین قطعات آیفون 13 به این نتیجه رسیده است که این همراه هوشمند با ظرفیت حافظه 1 ترابایتی به بازار عرضه‌ می‌شود. البته منابع دیگری نیز اشاره کرده اند که این گمانه زنی ممکن است درست باشد.
 
انتظار‌ می‌رود که اپل در سال جاری میلادی چند مدل متفاوت از آیفون 13 را به بازار عرضه کند. مدل‌های سری پیشین آیفون‌ها  بر اساس مشخصاتی نظیر اندازه صفحه نمایش یا قدرت دوربین از یکدیگر متمایز‌ می‌شدند اما این گمانه زنی نشان داد که از این پس ممکن است حداکثر حافظه داخلی را نیز بتوان به عنوان یک عامل متمایز کننده در نظر گرفت.
 
با این حال باید به یاد داشت که این اطلاعات هنوز در حد گمانه زنی است و از آنجایی که تا عرضه آیفون 13 فاصله زمانی زیادی باقی مانده است، نمی توان به صحت آن اطمینان زیادی داشت. در هر صورت منطقی است که اپل بالاخره بخواهد قابلیتی که سامسونگ دو سال قبل برای همراه هوشمند خود عرضه کرد را امسال به آیفون‌ها  بیاورد.
 
کد مطلب: 64327
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام