کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با نقطه ضعف بزرگ فناوری 5G آشنا شوید!

سايت خبری ايتنا , 13 اسفند 1399 ساعت 0:40

ایتنا- اپراتور ورایزن به صورت نامحسوس به یکی از مشکلات فناوری 5G که همان خالی شدن زود هنگام باتری تلفن‌های همراه است، اشاره کرد.


اپراتور ورایزن به صورت نامحسوس به یکی از مشکلات فناوری 5G که همان خالی شدن زود هنگام باتری تلفن‌های همراه است، اشاره کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، اپراتور همراه ورایزن به تازگی به آن دسته از کاربرانی که به خاطر استفاده از فناوری 5G  با مشکل خالی شدن باتری موجه هستند در کمال تعجب پیشنهاد کرده است که LTE دستگاه خود را روشن کنند.
 
ورایزن به تازگی در توییتی اظهار داشت که:« آیا فکر‌ می‌کنید باتری همراه شما زودتر از حالت طبیعی خالی‌ می‌شود؟ یک روش برای حفظ شارژ باتری این است که تنظیمات LTE دستگاه را روشن کنید.» اگر چه این پیشنهاد به لحاظ فنی درست است اما گمراه کننده نیز هست چون LTE در حالت پیش‌فرض در پس زمینه فعال است تا در صورتی که شبکه 5G در دسترس نبود بتوان از آن استفاده کرد. بنابراین انجام دادن این پیشنهاد در عمل به معنای خاموش کردن 5G است.
 

 
 
به این ترتیب یکی فالوور‌های توییتر ورایزن به تناقض بزرگی در کار این اپراتور پی برد. وایزن از طرفی کاربران را به خرید همراه‌های هوشمند 5G  تشویق‌ می‌کد و از طرف دیگر به صورت غیر مشتقیم به انها‌ می‌گوید که برای رفع مشکل خالی شدن زود هنگام باتری عملا 5G  خود را خاموش کنند. 
 
وزایزن در جواب توییت این کاربر موضوع را کاملا عوض کرد و اعلام کرد که راه حل پیشنهاد شده از جانب این کمپانی به دلیل نیاز به افزایش سرعت اینترنت بوده است و قول داد که در آینده ای نه چندان تعداد مناطق پشتیبانی کننده از فناوری 5G در آمریکا بیشتر شود.
 
در هر صورت لاپوشانی نه چندان ماهرانه ورایزن موجب شد که کاربران به یکی از نقص‌های اصلی فناوری 5G که همان خالی شدن زود هنگام باتری است، پس ببرند. شاید این نقص در آینده با همه گیر شدن این فناوری برطرف شود.
 


کد مطلب: 64325

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64325/نقطه-ضعف-بزرگ-فناوری-5g-آشنا-شوید

ايتنا
  https://www.itna.ir