کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرچم‌دار جدید اوپو با قابلیت نمایش میلیاردها رنگ

11 اسفند 1399 ساعت 15:07

ایتنا - اوپو مدعی شده این گوشی اولین تولید این شرکت است که قابلیت تفکیک و نمایش میلیاردها رنگ متنوع را دارد. قیمت گوشی یادشده هنوز مشخص نشده است.



تازه‌ترین گوشی هوشمند شرکت اوپو به نام فایند ایکس ۳ پرو یازدهم مارس روانه بازار می‌شود. این گوشی سازگار با شبکه‌های مخابراتی نسل پنجم بسیار دقیق و روان توصیف شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، اوپو مدعی شده این گوشی اولین تولید این شرکت است که قابلیت تفکیک و نمایش میلیاردها رنگ متنوع را دارد. قیمت گوشی یادشده هنوز مشخص نشده است.

در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ شرکت کوالکوم استفاده شده که از وضوح، دقت بصری و نرخ تازه سازی صفحه مناسب برخوردار است. این گوشی جایگزینی برای گوشی اوپو فایند ایکس ۲ پرو محسوب می‌شود که سال گذشته با نمایشگر ۶.۷ اینچی، دوربین چهارگانه، قابلیت شارژ سریع، نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز و سازگاری با شبکه‌های نسل پنجم عرضه شد و ۱۳۰۰ دلار قیمت داشت.

از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی با دقت ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسل، دوربین‌های ۵۰، ۱۳، ۳ و ۳ مگاپیکسلی با دقت ۲۱۶۰ پیکسل و امکان زوم اپتیکال ۵ برابر، ۱۲ گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. دقت دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسل است. فناوری شارژ بی‌سیم سریع ۳۰ واتی و فناوری شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی است.


کد مطلب: 64322

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64322/پرچم-دار-جدید-اوپو-قابلیت-نمایش-میلیاردها-رنگ

ايتنا
  https://www.itna.ir