۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۰

درباره گوشی‌های هوشمند بدون پورت اپل بیشتر بدانیم

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی اپل به دنبال بررسی روش‌های مختلف بازیابی اطلاعات از دست رفته در تلفن‌های همراه هوشمند بدون پورت است.
در باب گوشی‌های هوشمند بدون پورت اپل!
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی اپل به دنبال بررسی روش‌های مختلف بازیابی اطلاعات از دست رفته در تلفن‌های همراه هوشمند بدون پورت است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  phonearena، انتظار می‌رود که حداقل یکی از نسخه‌های آیفون 13 با طراحی بدون پورت به بازار عرضه شود. اپل برای اماده سازی اذهان کاربران برای استقبال از این سری همراه‌های هوشمند خط تولید آیفون 12 را بدون شارژر عرضه کرد.
 
این کمپانی در همین بین مجموعه لوازم جانبی MagSafe را که با استفاده از آهنربا به آیفون سازگار متصل می‌شوند، معرفی کرد. یکی از محصولات سری MagSafe یک شارژر از نوع یو اس بی نوع C است. شما می‌توانید با پرداخت 39 دلار این شارژر را به صورت جداگانه تهیه کنید.
 
نبود روزنه در تلفن همراه ممکن است مقاومت آن در برابر رطوبت را بهبود بخشد. اما کاربران آیفون 13 بدون پورت در صورت بروز مشکل جدی داده‌های خود را چگونه ریکاوری کنند؟ در حال حاضر کاربران می‌توانند با استفاده از کابلی که یک سر آن لایتنینگ و سر دیگر یو اس بی نوع  B است برای بازیابی اطلاعات از دست رفته به کامپیوتر خود متصل شوند. البته کاربران اپل واچ در شرایط مشابه می‌بایست ساعت خود را با پرداخت هزینه‌ای به کمپانی مرجوع کنند تا در آنجا داده‌های از دست رفته را بازیابی کنند.
 
 
 
با این حال کاربران اپل واچ می‌توانند چند روزی را بدون این گجت سر کنند و آن را به مرکز تعمیرات بفرستند اما در رابطه با تلفن همراه شرایط فرق می‌کند. البته اطلاعات به دست آمده از پایگاه خبری Appleosophy حاکی از آن است که اپل روشی یافته که کاربران با استفاده از آن می‌توانند اطلاعات دستگاه بدون پورت خود را بدون ارسال آن به مرکز تعمیر اپل بازیابی کنند.
 
در این قابلیت جدید که «اینترنت ریکاوری» نام دارد، کاربران می‌توانند دستگاه خود را روی حالت ریکاوری قرار دهند و در این هنگام گزینه هایی پیش رویشان قرار خواهد گرفت که با دنبال کردن گام به گام آنها می‌توانند داده‌های خود را بازیابی کنند. البته اپل روش دیگری را نیز بررسی می‌کند که در آن آیفون به صورت خودکار به حالت ریکاوری می‌رود و سپس گزینه‌های یاد شده برای کاربر ارسال می‌شوند.
 
مهندسان اپل حتی استفاده از بلوتوث برای ارسال فایل‌های مورد نیاز کاربران آیفون را نیز در نظر گرفته اند. این روش مانند روش‌های یاد شده در بالا برای ریکاوری تلفن آغاز می‌شود اما روند بازیابی اطلاعات از طریق بلوتوث انجام می‌شود. با این حال سیگنال بلوتوث کند تر، غیر قابل اعتماد‌تر و ناامن‌تر هستند. همچنین کاربر در این روش باید آیفون خود را با استفاده از یک کامپیوتر یا مک بوک به سیگنال بلوتوث وصل کرده و سپس دستورالعمل‌های ارائه شده را طی کند.
 
در هر صورت عرضه یک همراه هوشمند بدون پورت توسط اپل غیر قابل اجتناب است و این کمپانی در طی ماه‌های اخیر قدم‌های بزرگی را در جهت انجام این کار برداشته است. هر فناوری جدیدی در زمان عرضه اولیه ممکن است نقص هایی داشته باشد که همه این نقص‌ها با کسف تجربه در طی زمان برطرف خواهند شد.
 
کد مطلب: 64321
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
استعمارگرترین شرکت دنیا که یه مشت ابله متوسط که ادای با کلاسها رو میخوان در بیارن این شرکت استعمار گر رو تامین مالی،میکنن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام