۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۵
در آمازون؛

قیمت گلکسی نوت 20 اولترا به زیر 1000 دلار رسید

ایتنا- گزارش‌های ارائه شده از سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا حاکی از آن است که قیمت در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند در وب سایت آمازون به زیر 1000 دلار رسیده است.
قیمت گلکسی نوت 20 اولترا به زیر 1000 دلار رسید
گزارش‌های ارائه شده از سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا حاکی از آن است که قیمت در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند در وب سایت آمازون به زیر 1000 دلار رسیده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا هنوز هم یکی از بهترین تلفن‌های همراه هوشمند این کمپانی محسوب می‌شود. برخورداری از قابلیت هایی نظیر صفحه نمایش بزرگ و بسیار شفاف، عمر باتری و قلم اس مشهور موجب شده است که این همراه هوشمند همچنان پس از یک سال از تاریخ رونمایی اش، طرفداران زیادی داشته باشد.
 
با این حال مشکل اصلی گلکسی نوت 20 اولترا قیمت 1300 دلاری در نظر گرفته شده برای آن بود که موجب می‌شد تا بسیاری از علاقه مندان به خرید این همراه هوشمند به رقبای خوش قیمت‌تر آن جذب شوند. با این حال به نظر می‌رسد که تخفیف در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت 20 اولترا در آمازون و رسیدن آن به قیمت 925 دلار، خرید این پرچم دار را اندکی معقول‌تر بکند.
 
 
 
همراه هوشمند گلکسی نوت 20 اولترا به دلیل زیبایی طراحی و برخورداری از صفحه نمایش 6.9 اینچی، ماژول دوربین بزرگ و قلم اس تنها در یک نگاه می‌تواند خود را به اطرافیان معرفی کند. البته بسیاری از علاقه مندان در رابطه با زیبایی فوق العاده رنگ برنزی این محصول اتفاق نظر دارند و این رنگ این پرچم دار هم در تخفیف یاد شده موجود است.
 
گلکسی نوت 20 اولترا همچنین از لحاظ مشخصات سخت افزار داخلی هم درخشان است. این همراه هوشمند از اسنپدراگون 865 پلاس، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا برخوردار شده است. علاوه بر این برخورداری باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، برخورداری از دوربین 3 گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و پشتیبانی از فناوری 5G موجب شده است که هیچ انتقادی به آن وارد نباشد.
 
تنها نکته حائز اهمیت در رابطه گلکسی نوت 20 اولترا آن است که این پرچم دار به لحاظ عملکرد از گلکسی اس 21 اولترا که از پردازنده اسنپ دراگون 888 برخوردار شده است، ضعیف‌تر است. علاوه بر این دوربین این همراه هوشمند هر چند وقت یک بار عملکردی متناقض از خود نشان می‌دهد. با این حال این تخفیف موجب شده است که قیمت در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند قابل هضم باشد و بتوان به خرید آن فکر کرد.
کد مطلب: 64299
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام