کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدست واقعیت افزوده کوالکوم با قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند

6 اسفند 1399 ساعت 15:19

ایتنا - این هدست از دوربین ۸ مگاپیکسلی آر جی بی پشتیبانی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های گوشی‌ها و رایانه‌ها بر روی آن از طریق اتصال مستقیم وجود دارد.



شرکت کوالکوم از تولید هدست واقعیت افزوده به شکل عینک هوشمند خبر داده که دارای امکانات منحصر به فرد و سخت افزاری قدرتمند است.

به گزارش ایتنا از مهر، این هدست که اسمارت ویووئر نام دارد مجهز به پردازنده ایکس آر ۱ اسنپ دراگون بوده و دو نمایشگر ۰.۷۱ اینچی میکرو با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در درون آن نصب شده است.

نرخ تازه سازی این نمایشگرها ۹۰ هرتز بوده و از قابلیت ردگیری سوژه‌ها، دست و غیره نیز برخوردارند. همچنین دو دوربین با دقت یک مگاپیکسل بر روی دو قاب عینک این هدست واقعیت افزوده نصب شده است.

هدست یادشده از دوربین ۸ مگاپیکسلی آر جی بی پشتیبانی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های گوشی‌ها و رایانه‌ها بر روی آن از طریق اتصال مستقیم وجود دارد. این هدست همچنین با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری دارد و در صورت اتصال به گوشی‌های اندرویدی می‌تواند برنامه‌های مختلف را به صورت دوبعدی نیز اجرا کند.

از هدست تازه کوالکوم می‌توان برای برنامه‌ریزی دورکاری و نیز برگزاری نشست‌های مجازی نیز استفاده کرد. از جمله دیگر امکانات این هدست می‌توان به دو بلندگو، باتری ۲۲۰ میلی آمپری و ۳.۸ واتی، حسگرهای متعدد و غیره اشاره کرد.


کد مطلب: 64269

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64269/هدست-واقعیت-افزوده-کوالکوم-قابلیت-اجرای-اپلیکیشن-های-گوشی-های-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir