کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط اسپاتیفای

ابزاری برای جست‌وجوی پادکست با استفاده از یادگیری ماشینی

سايت خبری ايتنا , 10 اسفند 1399 ساعت 4:05

ایتنا- کمپانی اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده است که ابزار جستجوی پادکست هوشمندی را ایجاد خواهد کرد که می‌تواند از روی تاریخچه موسیقی‌های مورد علاقه کاربران، پادکست‌های مرتبطی را به آنها پیشنهاد بدهد.


کمپانی اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده است که ابزار جستجوی پادکست هوشمندی را ایجاد خواهد کرد که می‌تواند از روی تاریخچه موسیقی‌های مورد علاقه کاربران، پادکست‌های مرتبطی را به آنها پیشنهاد بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، نرم افزار اسپاتیفای به تازگی در یافتن موزیک هایی که ممکن است باب طبع کاربرانش باشد پیشرفت بسیاری کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که کمپانی اسپاتیفای سعی دارد تا قدرت خود در این زمینه را در رابطه با پادکست‌ها نیز حفظ کند. این کمپانی در طی رخداد زنده‌‌ای اعلام کرد که قصد دارد تا قابلیت‌های کشف موسیقی خود را به صورت کامل و دقیق برای بخش کشف پادکست‌ها اعمال کند.
 
اطلاعات منتشر شده در این زمینه بسیار کم است اما اسپاتیفای اظهار داشته است که این نرم افزار به زودی خواهد توانست از روی تاریخچه موسیقی‌های کاربر، به او پادکست‌های مرتبطی را پیشنهاد بدهد. همچنین دقت بالای این قابلیت تنها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ممکن است.
 

 
 
همچنین جستجو برای پادکست‌ها نیز هوشمند‌تر می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید عبارت‌های جامع تری نظیر «آشپزی» را جستجو کرده و فهرستی از نمایش هایی که با این عبارت مرتبط هستند را مشاهده کنید. اسپاتیفای اظهار داشته است که در حال حاضر این قابلیت را در آمریکا تست می‌کند و به زودی آن را برای باقی کشورها نیز عرضه خواهد کرد.
 
علاوه بر این اسپاتیفای با استفاده از شراکت خود با وردپرس ایجاد پادکست‌ها را برای افراد آسان‌تر می‌کند. این کمپانی به کاربران امکان می‌دهد که از ابزار ایجاد پادکست اسپاتیفای که Anchor نام دارد، برای تبدیل مستقیم محتوای متنی به پادکست استفاده کنند. همچنین قابلیت‌های دیگری از قبیل امکان افزودن سوال، نظر سنجی یا ویدیو به پادکست‌ها نیز به این نرم افزار افزوده خواهد شد.
 
اسپاتیفای در زمینه محتوا نیز فعال عمل کرده است و اظهار داشته است که آتنونی و جو روسو به عنوان کارگردان‌های دو سری آخر فیلم‌های انتقام جویان در طی قراردادی با این شرکت قصد دارند که برای آن به تولید محتوای صوتی بپردازند. موضوع این محتواهای صوتی و تاریخ انتشار آنها هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است.
 


کد مطلب: 64254

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64254/ابزاری-جست-وجوی-پادکست-استفاده-یادگیری-ماشینی

ايتنا
  https://www.itna.ir