۰
plusresetminus
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

افشای تصویر احتمالی نسل سوم ایرپادهای اپل

ایتنا- به تازگی تصویری جدید از نسخه‌‌ای دیده نشده از ایرپاد‌ها در اینترنت دست به دست می‌شود که برخی آن را به نسل سوم نسخه استاندارد ایرپادها نسبت داده‌اند.
افشای تصویر احتمالی نسل سوم ایرپادهای اپل
به تازگی تصویری جدید از نسخه‌‌ای دیده نشده از ایرپاد‌ها در اینترنت دست به دست می‌شود که برخی آن را به نسل سوم نسخه استاندارد ایرپادها نسبت داده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به تازگی تصویری از نسخه بازطراحی شده ایرپاد‌های استاندارد اپل در اینترنت منتشر شده است. گزارش‌های به دست امده از MacRumors نشان دهنده این است که تصویری از نسل سوم مدل پایه ایرپادها در وب سایت 52Audio منتشر شده است.
 
تصویر منتشر شده از این ایرپادها نشان دهنده آن است که شایعه‌های استفاده از طراحی مشابه ایرپاد پرو‌ها در نسخه استاندارد درست است و این ایرپاد از قابلیت هایی نظیر سری‌های مختلف برای تناسب با‌اندازه گوش، کنترل روی ساقه و اکولایزر فشاری برخوردار شده است.
 
 
 
در گزارش‌های ابتدایی Bloomberg link در این رابطه ادعا شده است که نسل سوم ایرپاد‌ها از قابلیت لغو سر و صدای فعال برخوردار نخواهد بود اما احتمالا باتری آن نسبت به نسل دون بهتر شده و یک تراشه بی سیم جدید نیز در آن به کار رفته است. با این حال گزارش 52Audio مدعی است که به دلیل طراحی سخت افزاری مشابه با ایرپاد پرو، احتمال برخورداری این گجت از قابلیت لغو سر و صدای فعال و قابلیت صوت فضایی بسیار زیاد است.
 
همچنین در این شایعه‌ها اعلام شده است که تاریخ عرضه نسخه سوم ایرپادها ماه مارس سال میلادی جاری خواهد بود. در هر صورت به روز رسانی‌های ادعا شده در رابطه با این نسخه و به کار بردن قابلیت‌های جدید برای آن بسیار مهم و ضروری خواهد بود و احتمالا این نسخه طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. 
 
به این ترتیب در صورت درست بودن شایعه‌های یاد شده می‌توان انتظار داشت که خریداران ایرپاد بتوانند بزرگ ترین مزایای ایرپاد پرو را با پرداخت هزینه‌‌ای کم‌تر در اختیار داشته باشند و علاوه بر این بتوانند از طراحی کسالت آور نسخه استاندارد ایرپاد اسوده شوند.
 
کد مطلب: 64246
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام