۱
plusresetminus
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴

بانک اطلاعات ساختمان | معرفی پروژه های ساختمانی

همکاران ما در سازه‌یاب آماده هستند تا ضمن ارائه مشاوره در خصوص بانک اطلاعاتی ساختمان های در حالت ساخت ،‌ شما عزیزان را در دسترسی به خواسته‌های خود یاری نمایند. می‌توانید با تماس گرفتن با شرکت سازه‌یاب از مشاوره کادر مجرب و متخصص ما بهره‌مند شوید.
بانک اطلاعات ساختمان | معرفی پروژه های ساختمانی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت سازه‌یاب
صنعت ساختمان‌سازی موتور محرک اقتصاد در هر کشور است. حیات و دوام بسیاری از مشاغل در سطح کشور به رونق صنعت ساختمان‌سازی وابستگی دارد. به گونه‌ای که هرگاه رکودی در این بازار ایجاد می‌شود، بسیاری از کسب‌و‌کارها نیز تحت الشعاع آن با مشکل مواجه می‌شوند. اما در شرایطی که حال و روز ساختمان‌سازی در کشور خوب باشد، بسیاری از مشاغل از جمله تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، سازندگان سیستم‌های تهویه مطبوع، تولیدکنندگان لوازم بهداشتی، نجارها،‌ رنگ‌کارها و ... نیز رونق پیدا می‌کنند.

مدل کسب و کار در شرایط توسعه فضای مجازی و گسترش راه‌های ارتباطی تفاوت‌های معناداری با گذشته کرده‌است. به عنوان مثال اگر شما در گذشته در کسب‌وکاری که مرتبط با صنعت ساختمان است، فعالیت داشتید، برای کسب آگاهی از پروژه‌های مختلف در دست اجرا در محل سکونت خود و سایر شهرها با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شدید. پیدا کردن فرصت‌های جدید برای ارائه خدمات و محصولات خود در زمینه ساختمان‌ یک مسئله پیچیده بود که امروز با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور به یک فرآیند بسیار آسان‌تر تبدیل شده‌است.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت از جمله خدماتی است که به این دست مشاغل ارائه می‌شود تا از پروژه‌های ساختمان‌سازی در دست اجرا در مناطق مختلف کشور آگاهی پیدا کنند. در ادامه در خصوص این بانک‌ اطلاعاتی شرکت سازه‌یاب مطالب مفصلی را مطرح می‌کنیم.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت چیست؟
اگر صاحب کسب و کاری هستید که یکی از مقاصد اصلی فروش محصولات و خدمات شما، در صنعت ساختمان‌سازی صورت می‌پذیرد، باید بدانید که برای دست‌یابی راحت‌تر و همچنین ارائه تبلیغات هدفمند  صاحبان پروژه‌های ساختمانی می‌توانید از بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت استفاده کنید. اگر یک چنین بانک اطلاعاتی در دسترس شما نباشد،‌ کار معرفی شما به دیگران اگر نگوییم غیرممکن می‌شود، قطعا با چالش‌های بسیار جدی مواجه می‌شود. هزینه تبلیغات و همچنین زمانی که باید برای معرفی خود به مخاطبان‌تان صرف کنید، خارج از حد تصور خواهد شد؛‌ چراکه باید شهر به شهر و محله به محله بگردید و به صورت حضوری با سازندگان ارتباط بگیرید. نکته اصلی این است که تخمنی درستی نیز از میزان اثرگذاری این روش وجود ندارد.

اینجاست که اهمیت بانک اطلاعات ساختمان کاملا مشخص می‌شود. راندمان تبلیغاتی شما به کمک این بانک مشاغل ساختمانی بشدت افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که می‌توانید با صرف حداقل هزینه و زمان، بازخوردهای بسیار خوبی را به دست بیاورید.

یک بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
بانک‌های اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت متنوعی توسط شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه ارائه می‌شوند. اما طبیعتا ارزش همه این بانک‌های اطلاعاتی یکسان نیست. برای پیدا کردن بهترین بانک اطلاعاتی باید ویژگی‌های زیر را مدنظر قرار دهید: 

- یک بانک اطلاعاتی مناسب باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت مستمر به‌روز‌رسانی شود و اطلاعات جدید را به صورت لحظه‌ای در اختیار کاربران خود قرار دهید. 
- اطلاعات ثبت شده در خصوص هر پروژه ساختمانی در حال احداث باید کامل باشد. ارائه جزئیات از جمله تصاویر مرتبط با پروژه،‌ مراحل ساخت و ... باید به صورت دقیق در اختیار کاربران قرار داده شود تا بتوانند برای کارهای تبلیغاتی خود به خوبی برنامه‌ریز کنند. 
- در کنار دو مورد قبل مسئله دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است، میزان خدمات جانبی است که در کنار بانک اطلاعاتی به کاربران ارائه می‌شود. در خصوص این موضوع در ادامه بیشتر بحث خواهیم کرد. 

چرا پیشنهاد ما به شما بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت سازه‌یاب است؟
شرکت سازه‌یاب با گردآوری یک بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت جامع و بی‌نظیر برای شهرهای تهران و کرج، در خدمت شما عزیزان است. ویژگی‌ها و مشخصات منحصربفردی در بانک اطلاعاتی شرکت سازه‌یاب وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

- اطلاعات مرتبط با ساختمان‌های در حال ساخت در بانک اطلاعاتی سازه‌یاب بر اساس مناطق مسکونی شهرهای تهران و کرج طبقه‌بندی شده‌است. لذا می‌توانید با جستجو در این بانک صرفا کار بازاریابی خود را روی مناطق خاص هدف‌تان متمرکز کنید. این موضوع باعث می‌شود که زمان دسترسی شما به هدف مورد نظرتان کوتاه‌تر شود و همچنین هزینه‌هایی که برای تبلیغات انجام می‌دهید، هدفمند‌تر باشد. 
- اطلاعات مرتبط با هر پروژه به صورت کامل و با جزئیات در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده می‌شود. به این معنی که می‌توانید علاوه بر مشاهده تصاویر پروژه، موقعیت جغرافیایی دقیق، مرحله ساخت، نقشه ساختمان، تعداد طبقات و واحدهای پروژه، متراژ و زیربنای پروژه و همچنین اطلاعات تماس سازندگان نیز دسترسی داشته باشید. 
- همکاران ما در سازه‌یاب متعهد هستند که اطلاعات مندرج در بانک اطلاعاتی را به صورت روزانه و لحظه‌ای به‌روزرسانی نمایند. به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید مطمئن باشید که از جدیدترین پروژه‌های در دست ساخت در شهرهای تهران و کرج اطلاع پیدا کنید و برای کارهای بازاریابی خود برنامه‌ریزی نمایید.
- با خرید بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت شرکت سازه‌یاب یک پنل اختصاصی به شما عزیزان اختصاص داده می‌شود. در این پنل اختصاصی ضمن دسترسی دائم به بانک اطلاعاتی می‌توانید به صورت روزانه از به‌روزرسانی‌های آن مطلع شوید و به مدیریت اقدامات خود در آن بپردازید.
- همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های موثر تبلیغات، بازاریابی پیامکی است. اگر تصمیم دارید که برای معرفی خود به سازندگان از پیامک استفاده کنید، ما در سازه‌یاب، این قابلیت را برای شما فراهم کرده‌ایم. لذا می‌توانید برای ارسال پیامک‌های تبلغاتی از بستر سازه‌یاب استفاده کنید. البته ما در سازه‌یاب متعهد هستیم تا صرفا هزینه پیامک‌هایی را که به دست مخاطب هدف شما می‌رسد را از شما اخذ کنیم. برخی از بانک‌های اطلاعاتی که این خدمات را ارائه می‌کنند، بدون در نظر گرفتن این مسئله اقدام به دریافت هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی از مشتریان خود می‌کنند.
- در معرفی پروژه های ساختمانی نهایت دقت به عمل آمده است و همکاران ما با بررسی‌ و پایش مداوم تلاش می‌کنند تا هر گونه نقیصه یا اشتباه در بانک اطلاعاتی را مرتفع کنند. لذا اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سازه‌یاب از کمترین ضریب خطا برخوردار است و می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده نمایید.
- در بانک اطلاعاتی سازه‌یاب جستجو برای رسیدن به ساختمان‌های هدف و مورد نظر با فیلترهای گوناگون برای شما راحت‌تر شده‌است. به این ترتیب که می‌توانید اقدام به جستجوی پروژه‌ها بر مبنای منطقه جغرافیایی، مرحله ساخت، تعداد طبقات، تعداد واحدها، متراژ ساختمان‌ها و ... نمایید و در کمترین زمان ممکن به ساختمان‌های در حال ساخت مورد نظر خود دست پیدا کنید.

کلام پایانی
در نظر داشته باشید که هر کسب‌وکاری که به نوعی با صنعت ساختمان‌سازی در ارتباط است، باید در یک فضای کاملا رقابتی در میان انبوهی از رقبای فعال در بازار به کار خود ادامه بدهد. در شرایط حاضر این امر بدون کارهای تبلیغاتی و بازاریابی هدفمند و دقیق میسر نیست. لذا حتما باید از بسترهای نوین ارتباط‌گیری با سازندگان ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه امکان پیشی گرفتن از رقبا برای شما مهیا می‌شود، می‌توانید هزینه‌های تبلیغاتی شرکت خود را مدیریت نموده و تا حد قابل توجهی کاهش دهید. همچنین زمان بازاریابی نیز به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. همکاران ما در سازه‌یاب آماده هستند تا ضمن ارائه مشاوره در خصوص بانک اطلاعاتی ساختمان های در حالت ساخت ،‌ شما عزیزان را در دسترسی به خواسته‌های خود یاری نمایند. می‌توانید با تماس گرفتن با شرکت سازه‌یاب از مشاوره کادر مجرب و متخصص ما بهره‌مند شوید.
 
 
کد مطلب: 64239
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام