کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدامات مایکروسافت اج برای امنیت کودکان در اینترنت

5 اسفند 1399 ساعت 2:12

ایتنا - نکته خوب در مورد "Kids Mode" این است که شما نیازی به تنظیم حالت Windows family یا نصب نرم افزار کنترل والدین ندارید.



مایکروسافت در حال افزودن حالت جدید "Kids Mode" به مرورگر Microsoft Edge است که محیط ایمنی را برای گشت و گذار کودکان در وب و همچنین دسترسی به محتوای مناسب را فراهم می‌کند.

گاهی اوقات نیاز است که تلفن یا رایانه را با فرزند خود به اشتراک بگذارید، با استفاده از این حالت می‌تواند بدون نیاز به تنظیم کنترل‌های والدین، با خیال راحت به مرور وب بپردازید. مایکروسافت حالت جدید مرورگر Microsoft Edge را به نام 'Kids' ایجاد کرده است که می‌تواند در صورت لزوم برای ایجاد یک محیط امن و کودک پسند فعال شود.

حالت جدید به کودکان بین 5-8 تا 9-12 سال اختصاص دارد. این ویژگی دسترسی به محتوای مناسب کودکان و همچنین دسترسی به سایت‌های خانوادگی را فراهم می‌کند. نکته خوب در مورد "Kids Mode" این است که شما نیازی به تنظیم حالت Windows family یا نصب نرم افزار کنترل والدین ندارید.
در عوض، شما بر روی دکمه  profile  کلیک کرده و  گزینه Browse in Kids Mode را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

 


پس از فعال شدن این ویژگی مرورگر به حالت تمام صفحه وارد شده و پس زمینه family-friendly را نشان می‌دهد. برای خروج از این حالت، والدین باید رمز ورود خود را وارد کنند که این کار خروج بدون اجازه کودک را غیرممکن می‌کند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا


کد مطلب: 64233

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64233/اقدامات-مایکروسافت-اج-امنیت-کودکان-اینترنت

ايتنا
  https://www.itna.ir