۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

قابلیت‌های Galaxy S21 برای گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ هم فعال می‌شود

ایتنا- سامسونگ قصد دارد تا نسخه 3.1 رابط کاربری One UI خود را برای همراه‌های هوشمند پرچم دار قدیمی‌تر نیز عرضه کند.
قابلیت‌های Galaxy S21 برای گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ هم فعال می‌شود
سامسونگ قصد دارد تا نسخه 3.1  رابط کاربری One UI خود را برای همراه‌های هوشمند پرچم دار قدیمی‌تر نیز عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ‌ engadget، سامسونگ همزمان با روزنمایی از خط تولید گلکسی اس 21 جزئیات جدیدترین نسخه پوسته اندروید One UI را نیز منتشر کرد. این رابط کاربری قابلیت‌های جدیدی را به همراه داشت که تا کنون تنها کاربران سامسونگ گلکسی S21 از آن برخوردار بودند.
 
با این حال این کمپانی هم اکنون سامسونگ قصد دارد تا این رابط کاربری را برای همراه‌های هوشمند قدیمی‌تر نظیر سری گلکسی اس 20، گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ عرضه کند.
 
یکی از اصلی‌ترین  قابلیت‌های عرضه شده همراه با نسخه 3.1  رابط کاربری One UI به نام Enhanced Single Take معرفی شده است. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید به صورت هم زمان از طریق دوربین همراه هوشمند خود به ثبت عکس و ویدیو بپردازید.
 
ویژگی دیگر این رابط کاربری جدید Multi Mic Recording نام دارد که کاربران می‌توانند با فعال کردن آن به صورت همزمان از طریق تلفن همراه و دستگاه متصل بلوتوثی خود به ضبط صدا اقدام کنند. علاوه بر این ابزار ویرایش جدیدی به نام Object Eraser  به نرم‌افزار گالری سامسونگ افزوده شده است که می‌تواند المان‌های بصدی عکس‌ها را با کمک الگوریتم هوش مصنوعی حذف کند.
 
 
 
این قابلیت در عمل شباهت زیادی به ویژگی Content-Aware Fill دارد که در حال حاضر در نرم‌افزار فتوشاپ موجود داست. شما می‌توانید شی ای که قصد حذف آن را دارید انتخاب کرده و باقی کارها را به نرم‌افزار بسپارید. با این حال کیفیت کار خروجی به بزرگی و برجستگی شی در تصویر بستگی دارد.
 
همچنین ویژگی دیگری به نام Eye Comfort Shield همراه این رابط کاربری جدید عرضه شده است که اساس آن برپایه قابلیت دیگری در پوسته One UI 3.0 که به منظور کاهش نور آبی تصویر در نظر گرفته شده بود. در این نسخه جدید شما می‌توانید به دستگاه اختیار بدهید که میزان کاهش نور آبی را بر اساس ساعات مختلف روز انجام بدهد. همچنین شما می‌توانید به صورت دستی میزان دمای رنگ را بر اساس زمان‌های مختلف روز برنامه ریزی کنید.
 
در اخر قابلیت Private Share نیز به همراه این پوسته عرضه شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید برای فایل‌هایی که به دیگران ارسال می‌کنید، تاریخ انقضا در نظر بگیرید.
کد مطلب: 64220
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام