۰
plusresetminus
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۴

فعال سازی ویندوز و آفیس

Activate Windows and Office
به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.
فعال سازی ویندوز و آفیس
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



قطعا بعد از نصب و فعال سازی ویندوز باید اقدام به نصب نرم افزارهای مهم و مورد نیاز کرد، یکی از مهم ترین نرم افزارها که وجود آن در ویندوز و انجام فعالیت های رومزه اهمیت بسیار بالایی دارد برنامه ی آفیس (office) می باشد، به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

پیغام فعال نبودن ویندوز
به طور کلی بعد از نصب ویندوزهای مختلف با پیغامی مبنی بر فعال یا اکتیو نبودن ویندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهید شد، این پیغام نشان دهنده ی آن است که شما باید ویندوز را فعال کنید، در مقاله ای تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سایت رایانه کمک ما تمامی راه های حل این مشکل را برای شما عزیزان بازگو کرده ایم، میتوانید با روش های مختلف رفع این مشکل در این مقاله آشنا شوید.
 
فعال کردن Windows و آفیس
برای فعال کردن Windows و آفیس علاوه بر این که می توان از لایسنس قانونی استفاده کرد، نرم افزارهای مختلفی نیز در این زمینه وجود دارند که به کمک آن ها می توان سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای گروه آفیس را فعال کرد.
ما در این مقاله تصمیم داریم به آموزش فعالسازی ویندوز و آفیس بپردازیم، شما همچینین می توانید با خرید پکیج آموزش رایانه کمک در حوزه های مختلف نصب و راه اندازی سیستم، آنتی ویروس ها، نرم افزارهای آفیس و فتوشاپ و همچنین راه اندازی سایت توسط وردپرس مهارت های لازم را کسب کنید.
 
چرا به فعال سازی ویندوز نیاز داریم؟
فعالسازی و اکتیو کردن ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد همان طور که می دانید مایکروسافت هر ساله امکانات و آپدیت های فراوانی را به ویندوزهای مختلف می افزاید و افراد برای دستیابی به این امکانات باید از ویندوزهای اکتیو و فعال استفاده کنند در صورتی که از ویندوز به صورت قانونی استفاده کرده باشید یعنی با خریداری لایسنس معتبر و فعال کردن سریال ویندوز در بخش Activation ویندوز را فعال کرده باشید می توانید به راحتی با آپدیت ویندوز ازامکانات جدید بهره مند شوید اما در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امکانات جدید ویندوز نخواهید بود، برای همین فعال سازی ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
آیا ویندوز نصب شده اکتیو است؟
در صورتی که می خواهید از فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطمئن شوید می توانید از طریق ذیل متوجه شوید که آیا ویندوز شما فعال می باشد یا خیر؟
     - در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می کنید بر رویMy Computer  و برای ویندوز 10 بر روی آیکون  This PC کلیک راست کنید.
     - گزینه ی Properties را انتخاب کنید.
     - در صفحه ی باز شده و از قسمت Windows Activation  می توانید از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطلع شوید.
     - در صورت فعال بودن ویندوز می توانید عبارت " Windows is activated " را مشاهده کنید و در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " برای شما نمایش داده خواهد شد.
 

عدم مشاهده آیکونها بر روی دسکتاپ
همان طور که اشاره شد بعد از نصب ویندوز با کلیک راست بر روی آیکون My Computer  یا This PC می توانید از وضعیت اکتیو بودن ویندوز خود مطلع شوید البته گاهی ممکن است در ویندوزهای مختلف به خصوص در ویندوز 10 آیکون های صفحه نمایش یا دسک تاپ برای شما نمایش داده نشود در صورت مواجه شدن با این مشکل می توانید مقاله ی عدم نمايش آيکون هاي دسکتاپ در ویندوز 10 را مطالعه کنید، در این مقاله به تفصیل در خصوص علت و راه حل مشکل عدم نمایش آیکون ها آموزش های کاربردی را برای شما همراهان رایانه کمک ارائه داده ایم.
 
آموزش فعال سازی ویندوز با نرم افزار
یکی دیگر از روش های اکتیو و فعال سازی ویندوز کمک گرفتن از نرم افزارهای مختلف در این زمینه می باشد که به کمک آن ها می توانید ویندوز را کرک کرده و فعال کنید، استفاده از این نرم افزارها به خصوص برای کشور ایران که خرید نسخه های اورجینال ویندوز دشوار است مناسب می باشد، از جمله دلایل مهمی که خرید نسخه های اورجینال را در ایران با مشکل مواجه کرده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
     - بالا بودن هزینه ی خرید ویندوزهای اورجینال
     - مشکل در پرداخت آنلاین هزینه ها به دلیل شرایط تحریم درگاه های بانکی
 
آموزش نرم افزار KMSpico برای فعال سازی ویندوز و آفیس
یکی از نرم افزارهای محبوب برای فعال سازی ویندوز های 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  می باشد، استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به اتصال اینترنتی ندارد نکته ی قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico این است که علاوه بر این که به شما در فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز کمک خواهد کرد این امکان را نیز به شما می دهد تا به کمک آن بتوانید برنامه ی MSOffice  را نیز فعال کنید.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ی KMSpico و یا دیگر نرم افزار ها پیشنهاد می کنیم مقاله ی رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرمایید.
     - در ابتدا باید آنتی ویروس را غیر فعال کنید.
     - بعد از دانلود، برنامه ی KMSpico  را نصب کنید.
     - نرم افزار را اجرا کنید، حال در صفحه ی باز شده بر روی دکمه ای با رنگ قرمز کلیک کنید تا فعال سازی آغاز شود.
     - تنها با یک کلیک ساده علاوه بر فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز می توانید برنامه های آفیس را نیز فعال کنید.
 

آموزش فعال سازی ویندوز با کد فعالسازی
بعد از خرید لایسنس ویندوز به صورت قانونی در قدم بعدی باید برای رجیستر کردن ویندوز اقدام کرد، برای این کار کافی است از طریق بخش تنظیمات ویندوز، گزینه ی Update & Security را انتخاب کنید، حال باید گزینه ی Activation را از بخش سمت چپ صفحه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
بعد از آن با انتخاب گزینه ی Change Product Key کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید با انجام این عملیات ویندوز شما فعال و اکتیو خواهد شد.
 


کلام آخر:
ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان مقاله ی " فعال سازی ویندوز و آفیس" امیدواریم مطالب ارائه شده در این بخش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشکل در زمینه فعال سازی و اکتیو کردن ویندوزهای مختلف می توانید از طریق شماره های9099071540  و 021-7129 با همکاران ما در رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.
 
کد مطلب: 64210
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام