۰
plusresetminus
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰

چطور سرویس اینترنت را تغییر دهیم؟

ماهان ‌نت با هدف توسعه دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت، سعی دارد امکان تبدیل سرویس اینترنت را سهولت بخشد. این شرکت به کاربران اینترنت TD-LTE تمام شرکت ها، این فرصت را می‌دهد تا بدون تعویض مودم، سرویس اینترنت خود را تغییر دهند.
چطور سرویس اینترنت را تغییر دهیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از سرویس اینترنت خود ناراضی باشید و به دنبال تغییر آن باشید؛ اما برایتان این سوال پیش آمده که آیا لازم است مودم را هم عوض کنم یا امکان برقراری سرویس اینترنت از شرکت دیگر روی همان مودم وجود دارد؟ ماهان نت، شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و TD-LTE، بدون نیاز به تعویض مودم سرویس اینترنت ارائه می‌دهد.  

ماهان ‌نت با هدف توسعه دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت، سعی دارد امکان تبدیل سرویس اینترنت را سهولت بخشد. این شرکت به کاربران اینترنت TD-LTE تمام شرکت ها، این فرصت را می‌دهد تا بدون تعویض مودم، سرویس اینترنت خود را تغییر دهند.
 

نحوه تبدیل سرویس اینترنت TD-LTE


به گزارش روابط عمومی ماهان نت، مشترکان اینترنت پرسرعت نسل چهارم ثابت یا اینترنت همراه، که پیش از این از مودم های LTE استفاده می کردند، از این پس می‌توانند با مراجعه به سایت ماهان ‌نت و «درخواست سرویس TD-LTE»، بدون نیاز به پرداخت هزینه برای مودم، سرویس اینترنت دریافت کنند.
متقاضیان تبدیل سرویس اینترنت TD-LTE همچنین می‌توانند با شماره تلفن 1514 (بدون نیاز به شماره گیری کد استان تهران) تماس حاصل نمایند و درخواست تغییر سرویس دهند.
 

اینترنت TD-LTE ماهان ‌نت


ماهان ‌نت به عنوان بزرگترین شرکت سروکو ارائه دهنده اینترنت و با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه خدمات ارتباطی در ایران، شبکه بی‌سیم سراسری خود را بر بستر نسل چهارم اینترنت ثابت ارائه کرد و از آغاز ارائه این خدمت تا کنون، 1100 شهر در سراسر ایران را تحت پوشش قرار داده‌است. مشترکان این فناوری از این پس می‌توانند در سراسر ایران از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت، بدون نیاز به خرید مودم جدید، بهره‌مند شوند.
 

مهم‌ترین مزیت اینترنت ماهان‌ نت


از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس‌های اینترنت این شرکت می‌توان به پشتیبانی در لحظه اشاره نمود که با بهره‌مندی از تخصص کارشناسان متبحر انجام می‌شود. خدمات پشتیبانی ماهان ‌نت با همکاری افراد متخصص و کارآزموده، به صورت مستمر و 24 ساعته در تمام روزهای سال به مشتریان ارائه می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این خدمت ماهان نت پشتیبانی مستمر هم از طریق تلفن و هم از طریق ارسال تیکت است. با تفکیک هوشمند مشترکین و انتقال مشترک به کارشناس متناسب، مشکل آن ها به صورت هوشمند بررسی می‌شود تا در کمترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود. مشترکین ماهان نت در هر لحظه از شبانه روز که با مشکل فنی در سرویس خود مواجه شوند، می‌توانند با شماره گیری 1514 داخلی 2 با کارشناسان پشتیبانی فنی ارتباط برقرار کنند.

ارتباط با ماهان ‌نت
متقاضیان و مشترکان می‌توانند از طریق سایت ماهان نت به نشانی www.mahannet.ir ، یا تماس با شماره سراسری 1514 یا شماره 02187277 برای تبدیل سرویس اینترنت خود اقدام نمایند.
امید است این شرایط بتواند رضایت کاربران اینترنت پرسرعت را بیش از پیش فراهم سازد.
 
کد مطلب: 64208
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام