کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر و تشکر خاص وزیر ارتباطات از همراه اول برای توسعه "شاد"

30 بهمن 1399 ساعت 21:06

ایتنا - رکوردهای قابل توجه «شاد» به‌عنوان بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور، مورد توجه مسؤولان ارشد کشور قرار گرفت و منجر به تقدیر و تشکر خاص وزیر ارتباطات از مدیرعامل همراه اول شد.



به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کارکرد شبکه «شاد» روز گذشته پس از گزارش وزیر آموزش و پرورش، در جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور سران سه قوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از دستگاه‌های مسؤول و وزارت آموزش و پرورش در ایجاد و توسعه شبکه شاد، اظهار کرد: با توجه به اهتمام دولت به موضوع عدالت آموزشی، شبکه شاد توانسته است به مدد اقداماتی که در سال‌های اخیر در خصوص گسترش و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی انجام شده و به وسیله پیام‌رسانی بومی با بهره‌گیری از دانش و توانایی داخلی، عدالت آموزشی را محقق کند و از این نظر می‌تواند الگوی مناسبی برای تحقق پیام‌رسان‌های داخلی باشد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز امروز ضمن تقدیر و تشکری خاص از مدیرعامل همراه اول و تمامی تیم فنی شاد، در صفحه مجازی خود به ذکر آماری اجمالی از وضعیت این شبکه پرداخت.

 



براساس گزارش آماری منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیشینه پهنای باند شاد 403 گیگابیت بر ثانیه است و تاکنون حدود 25 میلیارد پیغام و بیش از 9 میلیارد فایل روی این پلتفرم ارسال شده است.

بالغ بر 12.7 میلیون دانش‌آموز، 115 هزار و 666 مدیر و 727 هزار و 537 معلم روی این پلتفرم آموزشی فعال هستند.

آذری جهرمی با اشاره به این رکوردهای قابل توجه نوشت: در شاد اقدام مهمی برای آموزش مجازی انجام شد؛ همه دست به دست هم دادند تا آموزش تعطیل نشود.


کد مطلب: 64192

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64192/تقدیر-تشکر-خاص-وزیر-ارتباطات-همراه-اول-توسعه-شاد

ايتنا
  https://www.itna.ir