۰
plusresetminus
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۵

آموزش : چگونه صفحه نمایش در مایکروسافت تیمز را به اشتراک بگذاریم؟

ایتنا- یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی مایکروسافت تیمز امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش با سایرین است که در ادامه نحوه استفاده از این قابلیت توضیح داده شده است.
آموزش : چگونه صفحه نمایش در مایکروسافت تیمز را به اشتراک بگذاریم؟
یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی مایکروسافت تیمز امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش با سایرین است که در ادامه نحوه استفاده از این قابلیت توضیح داده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizbot، در طی چند سال گذشته چندین نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی انلاین به بازار عرضه شده‌اند. در این بین ‌نرم‌افزارهایی نظیر مایکروسافت تیمز، زوم و... نسبت به سایرین از همان روزهای ابتدایی آغاز به کارشان از محبوبیت بیشتری برخوردار شدند. این پلتفرم‌ها به ایجاد فرهنگ دورکاری نقش به سزایی داشته‌اند و کاربران این ‌نرم‌افزارها علاوه بر انجام کنفرانس ویدیویی می‌توانند فایل‌های مختلف را نیز به صورت همزمان برای هم ارسال کنند. 
 
پیش تر از مایکروسافت تیمز به عنوان یک نرم‌افزار محبوب نام بردیم. این نرم‌افزار روی تلفن‌های همراه هوشمند و دسکتاپ قابل اجرا است. شما می‌توانید از قابلیت‌های جذاب این نرم‌افزار به منظور بهبود کیفیت دورکاری بهره مند شوید. یکی از این قابلیت‌ها به اشتراک گذاری صفحه نمایش دسکتاپ با همکارانتان است که می‌توانید به راحتی این کار را انجام بدهید. روش به اشتراک گذاری صفحه نمایش در مایکروسافت تیمز در ادامه توضیح داده شده است.
 
 
 
گام اول: نرم‌افزار مایکروسافت تیمز را روی دسکتاپ یا تلفن همراه هوشمند خود اجرا کنید.
 
گام دوم: اکنون سربرگ Share را در صفحه‌ای که برایتان نمایش داده شده است پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
 
گام سوم: پس از انجام مراحل بالا چندین گزینه برای نحوه به اشتراک گذاری صفحه نمایش برایتان نمایش داده می‌شود. در میان این گزینه‌ها Desktop، Window، Powerpoint و Browse وجود دارند. گزینه اول به شما این امکان را می‌دهد که صفحه نمایش خود را به صورت کلی به اشتراک بگذارید. با انتخاب گزینه دوم می‌توانید تنها پنجره خاصی را به نمایش بگذارید. همچنین گزینه Powerpoint برای ارائه مقالات مناسب است و با استفاده از گزینه Browse می‌توانید فایل خاصی را انتخاب کرده و برای سایرین ارسال کنید.
 
گام چهارم: در این گام کافی است گزینه مورد نظر خود را از میان چهار گزینه ارائه شده در بالا انتخاب کنید.
 
گام پنجم: شما می‌توانید هر زمان که بخواهید به اشتراک گذاری صفحه نمایش را متوقف کنید.
 
کد مطلب: 64169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام