کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی ‌نرم‌افزاری با قابلیت تبدیل محتوای متنی به پادکست

سايت خبری ايتنا , 2 اسفند 1399 ساعت 7:05

ایتنا- کاربران علاقه‌مند به پادکست‌ها می‌توانند با خرید اشتراک مادام العمر نرم‌افزار Elocance در زمان که مایل باشند، متون متنی خود را به پادکست تبدیل کنند.


کاربران علاقه‌مند به پادکست‌‌‌ها می‌توانند با خرید اشتراک مادام العمر نرم‌افزار Elocance در زمان که مایل باشند، متون متنی خود را به پادکست تبدیل کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پادکست‌های روشی جذاب و موثر برای استفاده از محتوای به هنگام انجام کارهای روزانه است. شما می‌توانید به راحتی در حین انجام کارهایی نظیر رانندگی یا دویدن صبح گاهی به پادکست‌های میزبانان مورد علاقه تان گوش دهید. با این حال یکی از مشکلات پادکست‌ها است که محتوای ‌‌آن‌ها هنوز محدود است و شمانمی‌توانید تمامی متون نوشته شده را به صورت پادکست گوش کنید.
 
با این حال به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان نرم‌افزار Elocance از این مشکل آگاه بوده و به همین منظور نرم‌افزار خود را با هدف ساخت نسخه‌های صوتی از متون نوشتاری ایجاد کرده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید متن‌های مورد علاقه تان را به این نرم‌افزار بدهید و نسخه شنیداری ‌‌آن‌ها را تحویل بگیرید.
 
نرم‌افزار Elocance یک نرم‌افزار خوانش صوتی است که می‌تواند هر محتوای متنی را به سرعت به پادکست تبدیل کند. علاوه بر این روش نگهداری از این محتوا و نوحه گوش دادن به آن نیز بر عهده خود کاربر قرار داده شده است. ‌‌آن‌ها می‌توانند محتواهایی نظیر مقاله ها، فایل‌های پی دی اف و خبرخو‌‌آن‌ها را برای گوش دادن در آینده ذخیره کرده و باقی کارها را به Elocance بسپارند.
 

 
 
برای مثال اگر فهرست Read Later مرورگر وب شما با مقالاتی که هیچ وقت فرصت خواندن ‌‌آن‌ها را نداشته‌اید پر شده است می‌توانید از نرم‌افزار Elocance بخواهید که ‌‌آن‌ها را به یک پلی لیست صوتی تبدیل کند تا هر زمان که مایل هستید به سراغ ‌‌آن‌ها بروید. شما همچنین می‌توانید از این نرم‌افزار برای گوش فرا دادن به محتوای طولانی ایمیل ها، گزارش‌های کاری و یاد داشت‌ها استفاده کنید.
 
علاوه بر این شماری از صداهای با کیفیت اچ دی در لهجه‌های مختلف برایتان وجود دارد که می‌توانید از میان ‌‌آن‌ها گزینه مورد نظرتان را برگزینید. این قابلیت‌های ساده و در عین حال کار آمد موجب شده است که این نرم‌افزار در این روزها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود.
 
با این حال باید به یاد داشته باشید که استفاده از این نرم‌افزار رایگان نیست ولی تنها با پرداخت 35 دلار می‌توانید اشتراک مادام العمر آن را خریداری کنید.
 


کد مطلب: 64166

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64166/معرفی-نرم-افزاری-قابلیت-تبدیل-محتوای-متنی-پادکست

ايتنا
  https://www.itna.ir