۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۲۳

سرعت رشد استفاده از توییتر کاهش یافت

ایتنا- توییتر به سهام داران خود هشدار داده است که روند چشمگیر افزایش تعداد کاربران توییتر که در سال 2020 تجربه شده بود، در سال جاری میلادی کند شده است.
سرعت رشد استفاده از توییتر کاهش یافت
توییتر به سهام داران خود هشدار داده است که روند چشمگیر افزایش تعداد کاربران توییتر که در سال 2020 تجربه شده بود، در سال جاری میلادی کند شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سال گذشته میلادی به دلیل شروع همه گیری ویروس کرونا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای توییتر بسیار پر رونق بود و شمار کاربران این شبکه اجتماعی با سرعت بسیار بالایی افزایش یافته بود. با این حال این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که سرعت رشد استفاده از این شبکه اجتماعی در سال 2021 ممکن است روند کند تری به خود بگیرد.
 
این کمپانی گزارش کرده است که تعداد کاربران فعال روزانه توییتر به 192 میلیون رسیده است و این رقم 27 درصد بیشتر از 187 میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی در بازه زمانی مشابه سال گذشته است. با این حال روند رشدی که از بهار سال گذشته میلادی برای توییتر آغاز شد در سال پیش رو کاهش شدیدی داشته است.
 
توییتر در نامه‌ای به سهام داران خود اظهار کرد که:« در سال 2020 روند رشد محصول با بهره گیری از رخدادهایی نظیر گفتگوی جهانی یرامون کووید-19، انتخابات آمریکا و غیره به حداکثر خود رسید» اما به نظر می‌رسد که سال جدید از این نظر برای توییتر بسیار متفاوت باشد.
 

با این حال به نظر می‌رسد که اوضاع در آمد توییتر اندکی در سال پیش رو بهتر است و این کمپانی گزارش کرده است که میزان در آمد سه ماهه اخر سال میلادی او 1.29 دلار بوده است که نسبت به سال 2019 با رشدی 7 درصدی مواجه شده است. توییتر مانند سایر کمپانی هایی که برای کسب درآمد به تبلیغات تکیه دارند در ابتدی همه‌گیری ویروس کرونا با مشکل مالی مواجه شد اما بعد از گذشت چند ماه این مشکلات بر طرف شد.
 
توییتر در این رابطه اظهار داشته است که شمار تبلیغات در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر کاهش داشته است اما این شرایط بلافاصله با آغاز تعطیلات سال نو به نفع توییتر تغییر کرده و تعداد تبلیغات ارائه شده در این شبکه اجتماعی به میزان قابل توجهی رشد داشته است.
 
این نتایج پس از پست سر گذاشتن یک سال آشفته برای توییتر به دست آمده است. این شرکت مجبور شد در سال گذشته با فاجعه اطلاعات جعلی که در رابطه با شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود مبارزه کند و این سال پر دردسر با شروع انتخابات پر مناقشه آمریکا که مسدود شدن حساب کاربری دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی را در پی داشت، به اوج خود رسید.
 
در عین حال این مقامات توییتر روی ویژگی‌های جدیدی مانند Fleets و  Spaces سرمایه گذاری کرده اند که به رشد شبکه اجتمعی یاد شده کمک فراوانی خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در پی خریداری پلتفرم خبرنامه Revue احتمالاً به سمت فروش اشتراک حرکت خواهد کرد.
کد مطلب: 64106
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام