کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهبود قابل توجه دوربین تصویربرداری در نور کم در آیفون 13

سايت خبری ايتنا , 27 بهمن 1399 ساعت 6:35

ایتنا - بسیار محتمل است که آیفون 13 و سایر دستگاه‌های جدید آیفون در اکتبر 2021 رونمایی شده و در اواخر اکتبر یا اوائل سپتامبر 2021 (شهریور و مهر 1400) به بازار عرضه شوند.


آیفون بعدی شما احتمالا برای ثبت تصویر در شرایطی تاریک‌تر نسبت به سابق آماده خواهد بود. این خبر ریشه در شایعاتی دارد که اخیرا در مورد عرضه یک سیستم لنز دوربین فوق عریض در دنیا منتشر شده است، سیستمی که ممکن است آیفون 13 به آن مجهز شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، برخی از تحلیلگران حدس زده‌اند که این سیستم لنز جدید به مجموعه محدودی از دستگاههای آیفون در سال 2021 خواهد رسید، و برخی دیگر می‌گویند که اپل خواهد توانست این قابلیت را به تمام محصولات جدیدش برساند.
 
به گفته تحلیلگر امور اپل، مینگ-چی کئو، از طریق وبسایت  MacRumorTs، رقابت تامین‌کنندگان و «بهبودها در راستی‌آزمایی» در زنجیره تامین اپل برای عناصر دوربین راه را برای این حرکت بزرگ بعدی هموار نموده است. کار بر روی یک سیستم دوربین نسل بعدی برای آیپد بعدی باعث شد تا فرایند رفتن به سطحی دیگر برای آیپد بعدی بیش از هر زمان دیگری امکانپذیر شود. کئو حدس زده است که یک لنز آیپد 5P  (یعنی لنز پنج المان) راه را برای یک لنز زاویه عریض 7P  برای آیفون هموار کرده است.
 


پیش‌بینی‌های قبلی کئو گویای آن بود که حداقل دو تا از دستگاه‌های آیفون 13 که در اواخر سال جاری (2021) عرضه می‌شوند ممکن است دارای یک لنز زاویه عریض 6P  باشند. آیفون 12 با یک دیافراگم f/2.4 سیستم‌های لنز 5P  کار می‌کند، و انتظار می‌رود که آیفون 13 به دیافراگم f/1.8 با یک سیستم لنز 6P ارتقاء پیدا کند.
 
اینها برای یک کاربر معمولی چه معنایی دارد؟ در صورت تحقق این شایعات، امکان تصویربرداری کیفیت بالا در شرایط نور کم به طرز قابل توجهی بهبود خواهد یافت. مثلا شما قادر خواهید بود تا قدری آسانتر از گذشته از گربه‌ها در نور کم هم عکس بگیرید!
 
بسیار محتمل است که آیفون 13 و سایر دستگاه‌های جدید آیفون در اکتبر 2021 رونمایی شده و در اواخر اکتبر یا اوائل سپتامبر 2021 (شهریور و مهر 1400) به بازار عرضه شوند.
 
 


کد مطلب: 64092

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64092/بهبود-قابل-توجه-دوربین-تصویربرداری-نور-کم-آیفون-13

ايتنا
  https://www.itna.ir