کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

الکتروتک، فروشگاه اینترنتی خرید تجهیزات الکتریکی

21 بهمن 1399 ساعت 15:00

شما می توانید مشخصات فنی و قیمت و خرید انواع کلید و پریز را در الکتروتک مشاهده کرده، با یکدیگر مقایسه نموده و سپس به صورت آنلاین یک خرید مطمئن از الکتروتک با بهترین قیمت داشته باشید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



امروزه انواع کلید و پریز هم جزو آیتم‌هایی هستند که موجب زیبایی فضای داخلی یک خانه و یا دفتر کار می‌شوند. بهتر است کلید و پریزی که برای منزل و یا محل کار انتخاب می‌کنید با قیمت مناسب و جنس با کیفیت باشد. فروشگاه اینترنتی الکتروتک با ارائه خدمات در زمینه فروش تجهیزات الکتریکی است. این مجموعه‌ی بی‌نظیر، قیمت و خرید انواع کلید و پریز با کیفیت، در مدل‌های یکپارچه، چند تکه با مکانیزم جداگانه و ... را از برندهای متنوع شامل کلید پریز فضل الکتریک و ... فراهم کرده است. خریداران به صورت تک و عمده می‌توانند مطابق نیاز خود بهترین‌ها را انتخاب کنند. اگر کارفرما هستید و قصد خرید عمده دارید و یا برای منزل خود به دنبال قیمت و خرید انواع کلید و پریز متناسب با سلیقه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

نقش پررنگ کلید و پریز در طراحی داخلی
کلید و پریز برق این روزها علاوه بر کاربردی که در ساختمان به عنوان ابزاری برای روشنایی دارند، یک عنصر زیبایی نیز در ساختمان محسوب می‌گردند. یک ساختمان هر چقدر هم زیبا اما اگر نوری نداشته باشد، کاربردی ندارد. از طرف دیگر برای انتخاب و قیمت و خرید انواع کلید و پریز برق باید به نکاتی مثل جنس کلید و پریز توجه شود. ایمن بودن کلید و پریز به عنوان یک کالای برقی از دیگر نکات مهم و تعیین کننده در زمان خرید است، به طور مثال کلیدها و پریزهای دارای درپوش، ضد آب هستند و ایمنی بیشتری را به همراه دارند. همچنین با در نظر گرفتن فضای دکوراسیون داخلی، انتخاب کلید و پریز باید متناسب با فضا باشد، چرا که می تواند تاثیر فراوانی در زیباسازی محیط داشته باشد.

اهمیت برق رسانی در ساختمان بر هیچ کسی پنهان نسیت. در واقع برای قیمت و خرید انواع کلید و پریز برق هم مشابه سایر دیگر اجزای ساختمان باید نکاتی را در نظر گرفت و از فروشگاه معتبر، خرید مطمئن انجام داد، چرا که انواع کلید و پریز متنوع به صورت مرغوب و نامرغوب در بازار وجود دارد. بهتر است این بررسی قیمت و خرید انواع کلید و پریز با اطلاعات صحیح و رعایت چند نکته مهم انجام شود.

قیمت و خرید انواع کلید و پریز در فروشگاه اینترنتی الکتروتک
الکتروتک یک وب‌سایت فروشگاهی آنلاین است که انواع کالاها و تجهیزات الکترونیک مربوط به برق ساختمان را برای مصارف صنعتی شامل شرکت، کارخانه، کارگاه و همچنین مصارف خانگی به صورت آنلاین گردآورده است. انواع محصولات موجود در سایت الکتروتک در زمینه نور و روشنایی بسیار متنوع بوده و نیاز هر خریداری را که قصد خرید کالای مورد نظر خود به صورت تک و یا عمده را دارد، تامین می‌نماید. محصولات سایت الکتروتک شامل انواع لامپ، لوازم روشنایی، انواع سنسور، محصولات مربوط به انواع کلید و پریز، محصولات روشنایی دکوراتیو داخلی خانه، محصولات روشنایی محوطه خارجی و نمای ساختمان، انواع هواکش، تجهیزات برق صنعتی و ... هستند که در ادامه به تفکیک به آن‌ها اشاره شده است:

   - انواع لامپ: لامپ LED حبابی، شمعی، اشکی، فیلامنتی و توان بالا یا High Power، لامپ‌های خطی، FPL و براکتی، لامپ هالوژن، قاب هالوژن
   - انواع لوازم روشنایی: چراغ‌های دفنی، چراغ‌های حیاطی، پارکی، چمنی یا بولارد، چراغ‌های سر دری و سر ستونی، چراغ‌های سرلوله، پروژکتور و وال واشر، چراغ‌های بغل پله‌ای، پایه‌های مربوط به چراغ‌های حیاطی و پارکی
   - انواع سنسور و چراغ سنسور دار به همراه فتوسل
   - انواع کلید و پریز و سیم و کابل
 

   - انواع محصولات روشنایی دکوراتیو داخلی خانه: چراغ‌های سقفی، چراغ‌های دیواری، چراغ بالا آینه، پنل LED و چراغ LED، ریسه نواری و قاب و فریم هالوژن و چراغ خطی و لامپ خطی زیر کابینتی
   - انواع محصولات روشنایی محوطه خارجی و نمای ساختمان
   - روشنایی مخصوص استخر و آبنما: چراغ‌های استخری پایه‌دار و چراغ دفنی استخری
   - انواع هواکش صنعتی، هواکش خانگی، فن، بلوئر هود و پکیج، سانتریفیوژ و پنکه
   - گوشی آیفون تصویری و گوشی آیفون صوتی یا همان در بازکن صوتی و تصویری، پنل آیفون تصویری و پنل آیفون صوتی
   - انواع تجهیزات الکتریکی صنعتی: فیوز مینیاتوری و محافظ جان، محافظ لوازم برقی و الکترونیکی، ترانس و استابلایزر، منبع تغذیه برق اضطراری یا UPS، داکت و ترانک شبکه
   - محصولات ساختمانی جانبی: لوله‌های برق، زانوی لوله برق، جعبه تقسیم و جعبه برق
   - انواع دوشاخه، رابط برق و چند راهی و ... در سایت الکتروتک فراهم شده است.

برندهای معتبر کلید و پریز در الکتروتک
برندهای بسیار متنوعی از کلید و پریز ساختمان در بازار موجود است؛ اما برندهایی در الکتروتک عرضه می‌شود که سال‌ها رضایت مشتری از کیفیت آن را به دنبال دارد. این کلید پریزها شامل موارد زیر هستند که در زمره آن‌ها کلید پریز فضل الکتریک قرار دارد.

   - کلید پریز آسیا الکتریک
   - کلید پریز پارت الکتریک
   - کلید پریز فضل الکتریک
   - کلید پریز فردان الکتریک و ...

کلید پریز فضل الکتریک
شرکت معتبر فضل الکتریک با سابقه درخشان و طولانی در زمینه تولید و عرضه محصولات مختلف صنعتی و الکترونیکی از جمله انواع کلید پریز فضل الکتریک یک انتخاب مطمئن و ایده آل برای برطرف کردن نیاز شما در زمینه تامین روشنایی ساختمان خواهد بود. محصولات کلید پریز فضل الکتریک، به صورت استاندارد تولید شده و طی سالیان بر تولید محصول متمرکز بوده است. کلید پریز فضل الکتریک با به کارگیری دانش روز تولید می‌گردد.

کلام پایانی



از جمله مهم‌ترین بخش‌های روشنایی که در ساختمان در تعداد زیاد به کار می‌رود و در اغلب دیوارهای ساختمان دیده می‌شود، باید به حضور انواع کلید و پریز برق اشاره نمود. امروزه انواع بسیار متنوعی از کلید و پریز تولید می‌شود که برای نصب در سطوح مختلف طراحی شده و رنگ‌بندی و مدل مختلف برای استفاده به عنوان یک آیتم فضای داخلی دارند. بی‌شک ظاهر زیبای کلید و پریز در زیبایی دکوراسیون داخلی و فضای مورد نظر بسیار تاثیرگذار است. در کنار توجه به این نکات، از دیگر ویژگی‌های مهم در انتخاب و خرید کلید و پریز، قیمت آن برای مصرف کننده بوده و جنس با کیفیت به واسطه مواد استفاده شده در فرایند ساخت می‌باشد. شما می توانید مشخصات فنی و قیمت و خرید انواع کلید و پریز را در الکتروتک مشاهده کرده، با یکدیگر مقایسه نموده و سپس به صورت آنلاین یک خرید مطمئن از الکتروتک با بهترین قیمت داشته باشید.
 


کد مطلب: 64086

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64086/الکتروتک-فروشگاه-اینترنتی-خرید-تجهیزات-الکتریکی

ايتنا
  https://www.itna.ir