۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

مشارکت اپل و هیوندای برای ساخت خودرو در سال 2024

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده از خبرگزاری CNBC حاکی از آن است که اپل و هیوندای احتمالا به زودی قراردادی را به منظور ساخت خودروی خودران برقی ویژه ای در آمریکا امضا خواهند کرد.
مشارکت اپل و هیوندای برای ساخت خودرو در سال 2024
گزارش‌های به دست آمده از خبرگزاری CNBC حاکی از آن است که اپل و هیوندای احتمالا به زودی قراردادی را به منظور ساخت خودروی خودران برقی ویژه‌ای در آمریکا امضا خواهند کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget،  پس از هفته‌ها شایعه پراکنی در رابطه با احتمال همکاری اپل با هیوندای برای ساخت خودرو، خبرگزاری CNBC گزارش کرد که افراد نزدیک به این دو کمپانی اعلام کرده اند که احتمالا به زودی نسخه تکمیل شده و نهایی این قرارداد عقد خواهد شد.
 
البته هنوز مشخص نیست که این قرارداد حتما بین دو کمپانی یاد شده بسته شود و اطلاعات موثقی در این رابطه در دست نیست. با این حال گزارش CNBC خبر از آن دارد که احتمالا حاصل همکاری این دو کمپانی نام آشنا یک خودروی کاملا خودران است که حوالی سال 2024 میلادی در کارخانه کیا واقع در جورجیا ساخته خواهد شد.
 
 
 
یک نشریه کره‌ای اخیرا گزارش کرده است که کمپانی‌های هیوندای و اپل به احتمال بسیار زیاد قراردادی را در تاریخ 17 فوریه برای ساخت خودرویی برقی در سال 2024 امضا خواهند کرد. البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات این قرارداد افشا نشده است.
 
 البته جالب است بدانید که خبرگزاری CNBC نیز در این رابطه گزارش کرده است که هیوندای به احتمال زیاد پلتفرم اصلی این خودروی برقی را ایجاد خواهد کرد و در عین حال اپل نیز کنترل سخت افزار و نرم افزار داخل این خودرو را بر عهده خواهد گرفت.
 
البته به صورت بدیهی احتمال زیادی وجود دارد که این ساختار تا زمان عرضه تغییرات زیادی را تجربه کند و ساختار تمامی پروژه‌هایی از این دست در طول فرایند بر اساس بازخوردها و پیشرفت‌ها دچار تغییراتی بزرگی خواهند شد.
 
کد مطلب: 64073
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام