۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

چرا عضو باشگاه مشتریان همراه اول شویم؟

ایتنا - همراه اول نیز با راه‌اندازی باشگاه مشتریان همراه اول که به باشگاه‌ فیروزه‌ای معروف است، در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه و تقویت ارتباط تعاملی بین این اپراتور و مشترکین وفادار راه‌اندازی کرد.
چرا عضو باشگاه مشتریان همراه اول شویم؟

اگر شما هم از کاربران همراه اول باشید، حتما نام باشگاه مشتریان همراه اول – باشگاه فیروزه‌ای- به گوشتان خورده است.  
در گزارش‌های قبلی منتشر شده از آمار بزرگ‌ترین اپراتور کشور، بیشترین تعداد کاربران تلفن همراه، مربوط به همراه اول بوده است. 
اغلب شرکت‌ها و ارگان‌های مشهور دنیا، برای مشتریان و کاربران خود چیزی شبیه باشگاه را راه‌اندازی می‌کنند و در این محفل مجازی، امتیازات، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

همراه اول نیز به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور کشور و دارا بودن بیشترین تعداد مشترکان، با راه‌اندازی باشگاه مشتریان همراه اول که به باشگاه‌ فیروزه‌ای معروف است، در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه و تقویت ارتباط تعاملی بین این اپراتور و مشترکین وفادار راه‌اندازی کرد.

مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای، می‌توانند با هر بار پرداخت قبض یا خرید شارژ و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، شتاب در پرداخت و ... امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند گردند.

 
 


عضویت در باشگاه مشتریان همراه اول سخت نیست! فقط باید به سایت همراه اول مراجعه کنید و از طریق این سایت، برنامه همراه من را دانلود نموده و نصب نمایید.

همچنین می‌توانید این اپلیکیشن جامع و کاربردی را از طریق کافه بازار و یا فروشگاه google play دانلود و نصب کنید.

پس از نصب اپلیکیشن همراه من و وارد کردن شماره خود وارد برنامه همراه من شده و به عضویت باشگاه مشتریان همراه اول – باشگاه فیروزه‌ای درآمده و از پیشنهادات ویژه آن استفاده کنید.

به محض ورود به باشگاه مشتریان، بیست امتیاز دریافت خواهید کرد. نکته قابل توجه اینجاست که شما حتی به ازای شارژ سیم‌کارت نیز امتیاز دریافت خواهید کرد. مثلا هنگام شارژ سیم‎کارت توسط مشترکین اعتباری، هر 1000 تومان خرید شارژ معادل 1 امتیاز است.
پرداخت قبض توسط مشترکین دائمی نیز هر 1000 تومان معادل 1 امتیاز محسوب می‌شود.
اما در صورت دعوت دوستان همراه اولی خود به باشگاه، به ازای هر فرد 20 امتیاز  دریافت خواهید کرد.

ثبت نام سیم‌کارت‌های دائمی جدید نیز 50 امتیاز به امتیازات شما اضافه می‌کند و ثبت نام سیم‌کارت‌های اعتباری جدید نیز 10 امتیاز به همراه دارد.
 اما باید بدانید که هدیه باشگاه مشتریان همراه اول برای روز تولد مشتریان خود، 120 امتیاز است!

سایر امتیازات به صورت خودکار به امتیازات باشگاه فیروزه‌ای شما افزوده می‌شود. لازم به ذکر است امتیاز باشگاه فیروزه‌ای تنها تا ۳۰ روز پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت است و پس از آن منقضی می‌گردد. همچنین به پرداخت اقساط بدهی خطوط همراه اول، امتیاز باشگاه فیروزه‌ای تعلق نمی‌گیرد.
سیم‌کارت‌های جدید دائمی و اعتباری در صورتی از امتیاز ثبت نام برخوردار می‌گردند، که تا قبل از سه ماه از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت، عضو باشگاه شوند.

قوانین و مقررات باشگاه فیروزه‌ای
-    تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت در اپلیکیشن یا پرتال همراه من ، عضو باشگاه فیروزه‌ای محسوب می‌شوند.
-    کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی همراه اول می‌توانند عضو باشگاه فیروزه‌ای شده و از خدمات آن استفاده نمایند.
-    امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر سیم‌کارت، قابل انتقال به سایر سیم‌کارت‌ها نمی‌باشد
-    امتیازات تخصیص داده شده به مشتریان توسط همراه اول، هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی‌توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.
-    با تغییر نام و واگذاری یک سیم‌کارت، عضویت در باشگاه فیروزه‌ای لغو و مانده امتیازات صفر می‌گردد. لذا مشترک جدید می‌بایست مجدداً برای عضویت در باشگاه فیروزه‌ای از طریق سامانه همراه من اقدام نماید.
-    امکان اعمال تغییر، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز توسط همراه اول، بدون اطلاع قبلی وجود دارد و پس از آن، اعضا از طریق کانال‌های ارتباطی از تغییرات و اصلاحات برنامه مطلع خواهند شد.
-    پس از عضویت مشترکین در باشگاه فیروزه‌ای، اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ای به ایشان در خصوص سرویس‌ها، جوایز، کمپین‌ها و کدهای تخفیف شرکای تجاری، از طریق سرشماره‌های باشگاه فیروزه‌ای (8047) و همراه اول صورت می‌پذیرد.
-    در صورت هرگونه سوء استفاده‌ مشترک از حساب کاربری خود در باشگاه فیروزه‌ای و یا عملکرد مغایر با قوانین و مقررات همراه اول، شرکت ارتباطات سیار ایران می‌تواند بدون اعلام قبلی نسبت به لغو عضویت مشترک در باشگاه فیروزه‌ای اقدام نماید.
-    تحویل کالای دیجیتال به مالک خط و پس از احراز هویت صورت می‌پذیرد.
-    امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی می‌شود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال 96 در صورت عدم استفاده در پایان سال 97 منقضی می‌گردد.)
-    باشگاه مشتریان همراه اول، متعهد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود است.

 
کد مطلب: 64063
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام