کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین روش کاشت ابرو در ایران – کاشت ابروی رنسانس

20 بهمن 1399 ساعت 15:50

علاوه بر افرادی که بر اثر عوامل مختلف مانند: انجام روش درمانی شیمی درمانی، ابروهای خود را از دست داده اند، افرادی که ابروهای خود را از دست نداده اند و از سلامت جسمی کامل برخوردار هستند نیز برای کاشت ابرو و یا ترمیم ابرو اقدام می کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ابرو ها یکی از اعضای تاثیر گذار در چهره می باشند که زیبایی صورت را بسیار تحت تاثیر قرار می دهند. داشتن ابروهایی زیبا باعث زیبا تر شدن چشم ها و جلوه پیدا کردن صورت می شود.
امروزه کاشت ابرو توسط بانوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بیش از 90 درصد از بانوان در جامعه ما برای کاشت ابرو اقدام می کنند و یا از روش های مربوط به ترمیم ابرو استفاده می نمایند.
به عبارت دیگر باید در این خصوص گفت که علاوه بر افرادی که بر اثر عوامل مختلف مانند: انجام روش درمانی شیمی درمانی، ابروهای خود را از دست داده اند، افرادی که ابروهای خود را از دست نداده اند و از سلامت جسمی کامل برخوردار هستند نیز برای کاشت ابرو و یا ترمیم ابرو اقدام می کنند.
در صورتی که برای پرپشت و زیبا تر جلوه دادن ابرو ها از روش کاشت ابرو بهره برده شود، دیگری نیازی به استفاده از مداد ابرو و یا سایه ابرو نمی باشد، زیرا کاشت ابرو یک روش دائمی برای زیبایی ابرو است و مانند مداد ابرو و سایه ابرو از بین نمی رود و پاک نمی شود.
یا به عبارت دیگر در این خصوص می توان گفت که در صورتی که کاشت ابرو برای افراد انجام شود، حالتی طبیعی در ابرو های آنها ایجاد می شود که کسی متوجه اینکه ابروهای آنها کاشته شده است، نمی گردد و کاملا طبیعی است.
در نتیجه در جامعه ما کاشت ابرو نیز به یک راه برای افزایش زیبایی افراد مانند: جراحی بینی تبدیل شده است و استقبال زیادی از آن صورت گرفته است.
حال با توجه به این موارد که در رابطه با کاشت ابرو ذکر شد، می خواهیم بدانیم که هزینه کاشت ابرو در شیراز  چگونه است؟
 
هزینه کاشت ابرو چقدر است؟
همیشه یکی از مهم ترین مسائلی که افراد برای انجام امور خود با آن مواجه هستند، هزینه مورد نیاز برای انجام کار مورد نظر آنها است. هزینه مورد نیاز مساله مهمی است که پیش از انجام هر کاری باید به آن توجه شود تا برای انجام امور مورد نظر افراد مشکلی پیش نیاید.
در نتیجه بهتر است که پیش از هر گونه اقدامی از هزینه مورد نیاز برای انجام آن آگاهی پیدا کنید.
کاشت ابرو نیز یکی از این اقدامات است که باید از هزینه مورد نیاز آن آگاهی یافت و سپس برای انجام آن اقدام کرد.
در رابطه با هزینه مورد نیاز برای طریقه کاشت ابرو لازم به ذکر است که عوامل مختلفی در قیمت و هزینه مورد نیاز برای کاشت ابرو تاثیر گذار هستند.


 
عواملی که در هزینه لازم برای کاشت ابرو تاثیر گذار هستند، عبارتند از :

 
مهارت پزشک مربوطه
کاشت ابرو کار بسیار حساسی است که برای رسیدن به ابروی دلخواه باید این کار توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود. در صورتی که پزشک مربوطه مهارت کافی برای انجام این کار نداشته باشد، ممکن است که کاشت ابرو را به خوبی انجام ندهد و زیبایی شخص به خطر بیفتد.
در این صورت بهتر است که از پزشک کار بلد و حرفه ای برای کاشت ابرو کمک گرفته شود که مسلما هرچه مهارت پزشک بیشتر باشد، دستمزد آن بیشتر می شود و در نتیجه هزینه کاشت ابرو بالا تر می رود.
 
دستگاه های مورد استفاده
برای انجام کاشت ابرو حتی برای دیدن فیلم کاشت ابرو  بهتر است که به کلینیک تخصص رنسانس مراجعه شود که دارای دستگاه های پیشرفته باشند. زیرا هر چه از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته تری استفاده شود، کاشت ابرو برای اشخاص نیز بهتر صورت می گیرد و شرایط اشخاص بهتر می شود.
استفاده از دستگاه های مدرن و تجهیزات حرفه ای  نیز از عواملی است که بر روی هزینه کاشت ابرو تاثیر گذار است.
اما با این وجود ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای کاشت ابرو به کلینیک تخصصی رنسانس مراجعه کنید تا نتیجه دلخواه خود را دریافت نمایید.
در این صورت می توانید با یک بار هزینه کردن، مدت های زیادی را از زیبایی ابرو های خود لذت ببرید.
 
کاشت ابرو با ظرافت و دقت
در کاشت ابرو باید بسیار دقت شود که گرافت های مو در جهت های مناسب کاشته شوند، زیرا جهت رویش مو در ابرو در قسمت دم ابرو و تاج ابرو و میانه ابرو با هم متفاوت هستند.
از این رو ظرافت و دقت در کاشت ابرو مساله مهمی است که باید به آن توجه شود و هر چه این کار با ظرافت بیشتری صورت بگیرد، هزینه مورد نیاز برای کاشت ابرو نیز ممکن است افزایش یابد.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟
به صورت کلی تر باید در رابطه با هزینه ای که برای کاشت ابرو لازم است، گفت که معمولا هزینه کاشت ابرو  در مراکز مختلف حداکثر چیزی حدود 5 الی 10 میلیون تومان می باشد و قیمت های پایین تر نیاز به احتیاط در انتخاب دارد تا مشکلی برای شما پیش نیاید و قیمت های بالاتر از این نیز ممکن است که بیهوده باشند.
در انتها باید خدمت شما عزیزان بگوییم که برای کاشت ابرو همه جوانب از جمله هزینه کاشت ابرو را در نظر بگیرید و سعی کنید که بهترین مراکز را برای این کار انتخاب کنید، زیرا کاشت ابرویی که به صورت حرفه ای انجام شود، ارزش هزینه کردن برای آن را دارد.
 
کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس
                                                     
با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر
شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس
شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲
 
تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰
مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲
 
 


کد مطلب: 64062

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64062/بهترین-روش-کاشت-ابرو-ایران-ابروی-رنسانس

ايتنا
  https://www.itna.ir