۴
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹

معرفی بهترین فروشگاه سازهای رایگان در سال 2021

در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب سه فروشگاه ساز محبوب حال حاظر دنیا می پردازیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین فروشگاه ساز متناسب با کسب و کار خود را انتخاب نمایید.
معرفی بهترین فروشگاه سازهای رایگان در سال 2021
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


 

فروشگاه ساز چیست؟


همه ما معمولا خرید آنلاین را بهتر ترجیح می دهیم، زیرا فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای ما ایجاد کرده اند که تقریباً همه چیز را از طریق تلفن های هوشمند خود و به راحتی هر چه تمام تر خریداری کنیم و از این طریق در وقت و انرژی خود صرفه جویی نماییم.
صنعت تجارت الکترونیکی از چند سال گذشته به سرعت در حال رشد بوده و با شیوع ویروس کرونا سرعت بیشتری گرفت و در آینده نیز روند رشد آن سریعتر از امروز خواهد بود. از این رو، الان یک فرصت طلایی و زمان مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و ایجاد نام تجاری خودتان است چرا که فروشگاه های اینترنتی بسیار سودآور، بدون دردسر و فوق العاده راحت هستند.
در عصر حاضر، راه اندازی وب سایت های فروشگاه اینترنتی به دلیل تقاضا و ارزش زیاد بسیار آسان تر و با ارزش تر از گذشته است.
به یاری فروشگاه سازهای آنلاین، شما می توانید فروشگاه اینترنتی خود را مطابق با تمامی نیازهای برند و نیازهای مشتریان خود طراحی کنید.
 cms های فروشگاهی، یک راه حل مناسب برای افراد و مشاغل کوچک به منظور راه اندازی یک وب سایت بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده وب هستند. با این وجود، پیدا کردن بهترین فروشگاه سازها می تواند برای افراد مبتدی کمی مشکل باشد. چرا که در حال حاظر تعداد زیادی فروشگاه ساز وجود دارد که دانستن بهترین آن کار دشواری است.
در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب سه فروشگاه ساز محبوب حال حاظر دنیا می پردازیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین فروشگاه ساز متناسب با کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

 

بهترین فروشگاه سازهای رایگان

 
 

1-  ناپ کامرس(Nopcommerce)


ناپ کامرس را می توان یکی از بهترین فروشگاه سازهای رایگان، منبع باز و قدرتمند حال حاظر دانست. این فروشگاه ساز مبتنی بر زبان ASP.NET می باشد و از امنیت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. در گذشته که هیچ فروشگاه ساز رایگانی شروع به کار نکرده بود، ناپ کامرس یکی از پیشتازان این عرصه بود که با در اختیار گذاشتن پلتفرم خود به صورت رایگان، توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند.
ناپ کامرس ابزارهای قدرتمند بازاریابی، بهینه سازی موتور جستجو (Seo) و مدیریت کاتالوگ را ارائه می دهد.
منبع باز بودن ناپ کامرس باعث گردیده تا توسعه دهندگان زیادی از سراسر دنیا آن را شخصی سازی کنند و امکانات بیشتری را به این فروشگاه ساز اضافه نمایند.
از طریق وب سایت رسمی ناپ کامرس می توانید از جدیدترین قابلیت های این فروشگاه ساز قدرتمند آگاه شوید. علاوه بر این می توانید از طریق وب سایت ناپ شاپ در ایران، وب سایت فروشگاهی خود را سفارش دهید و یا به صورت رایگان جدیدترین نسخه  ناپ کامرس را دانلود نمایید.
ناپ شاپ را می توان اولین سایت ناپ کامرس در ایران دانست که با بیش از 10 سال تجربه برنامه نویسی و طراحی سایت، کار رسمی خود را از سال 1393 بر روی فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس آغاز نمود و در این مدت صدها فروشگاه اینترنتی موفق را طراحی و توسعه داده است[1]
  • مزایای ناپ کامرس:
- ناپ کامرس کاملا رایگان است
- استفاده از ناپ کامرس بسیار آسان بوده و یک سیستم عامل تجارت الکترونیکی ساده است
علاوه بر این، ناپ کامرس دارای ویژگی های قدرتمندی است که میتوانید از طریق آن فروشگاه های بزرگی را طراحی و سپس مدیریت کنید
- ناپ کامرس دارای سیستم چند فروشگاهی می باشد که با استفاده از این ویژگی می توانید چندین فروشگاه را به طور همزمان مدیریت کنید.
  • معایب ناپ کامرس:
از آنجایی که این فروشگاه ساز، به اندازه فروشگاه سازهای Shopify ،Magento یا Woocommerce محبوب نیست، بنابراین برای پیدا کردن قالب ها و پلاگـین های آماده به وقت زیادی نیاز دارید. اما خوشبختانه وب سایت ناپ شاپ، تمامی قالب های ناپ کامرس و همچنین پلاگين های آن را به صورت کامل در اختیار عموم قرار داده و از این بابت نیز مشکلی در پیدا کردن قالب ها و پلاگین های مدنظر خود نخواهید داشت.





 

2- مجنتو(Magento)


مجنتو یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که بر اساس فناوری منبع باز ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد تا از طریق سیستم سبد خرید انعطاف پذیر و همچنین کنترل ظاهر، محتوا و عملکرد فروشگاه آنلاین خود، به فروش آنلاین بپردازید.
مجنتو با استفاده از فریمورک Zend و بر اساس زبان PHP ساخته شده است و از دیتابیس MySQL برای مدیریت پایگاه داده استفاده می کند که بسیار قدرتمند بوده و به نوعی طراحی شده است که کاربران عادی نیز بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند.
 
  • مزایای مجنتو(MAGENTO) :
- نصب آسان قالب و افزونه ها(Plugin)
- منبع باز بودن که باعث می شود قابل توسعه و انعطاف پذیر باشد
- تخفیف و تبلیغات مختلف را در هنگام خروج امکان پذیر می کند
- با استفاده از آن می توانید به بیش از 50 درگاه پرداخت دسترسی داشته باشید
- مجنتو کاملا سئوفرندلی بوده و به ارتقای سایت در نتایج جستجو کمک می کند
- جامعه برنامه نویسان مجنتو بسیار گسترده است
  • معایب مجنتو(MAGENTO) :
- شخصی سازی پیچیده و منحصر فردی دارد و معمولا در هنگام سفارشی سازی روند کندی دارد.
- مجنتو در مقایسه با فروشگاه ساز ناپ کامرس کاملا پیچیده است.
- فروشگاه ساز مجنتو ورژن های متنوعی دارد. نسخه عمومی آن رایگان است، اما نسخه سازمانی Magento تقریباً بیش از پانزده هزار دلار برای شما هزینه دارد. علاوه بر این، نسخه Premium Enterprise Magento که برای مشاغل بزرگ در نظر گرفته شده است تقریباً برای یک سال بیش از پنجاه هزار دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

 

3- شاپیفای(Shopify)


 Shopify یک بستر تجارت الکترونیکی است که به هر کسی امکان راه اندازی فروشگاه آنلاین و فروش محصولات خود را می دهد. بازرگانان همچنین می توانند محصولات خود را با Shopify POS به صورت حضوری به فروش برسانند.
 Shopify بیش از ده سال پیش شروع به کار کرد و در حال حاظر شاپیفای جزو برترین فروشگاه سازهای تجاری آنلاین  محسوب می شود.
این فروشگاه ساز، دارای ویژگی هایی برای همه کاربران اعم از مبتدی تا کارشناس تجارت الکترونیک فراهم آورده است.
  • مزایای شاپیفای(Shopify)
-  مدیریت آسان
با استفاده از این فروشگاه ساز می توانید به طیف وسیعی از گزارش ها و ویژگی ها دست یابید که به شما کمک می کند تا عملکرد فروشگاه خود را به طور کامل بررسی کنید.
-  مشاهده مراحل خرید کاربران
می توانید مراحل خرید کاربران خود را مشاهده کنید که در چه مرحله ای از قیف فروش قرار دارند و تا ثبت نهایی محصول چقدر فاصله دارند.
 -  ویژگی های رایگان
برای شروع طراحی یک سایت فروشگاهی، نیاز به  خرید قالب و افزونه خواهید داشت. اما در Shopify، یک قالب رایگان به طور خودکار در فروشگاه شما بارگیری می شود که می توانید به هر طریقی که مایل بودید آن را سفارشی سازی کنید.
  • معایب شاپیفای(Shopify)
-  مدیریت محتوای ضعیف
طرح بندی وبلاگ و همچنین انتشار مقالات در شاپیفای کاملاً محدود است و کاربران به راحتی نمی توانند از آن استفاده کنند.
-  جستجوی محصول و فیلتر کردن
مکانیسم جستجوی شاپیفای به اندازه لازم کارایی ندارد. در حقیقت، بیشتر کاربرانی که از جستجوی این فروشگاه ساز استفاده می کنند دچار مشکل و عدم نمایش نتیجه می شوند.

1- منبع: https://www.nopshop.ir
 
 
کد مطلب: 64044
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


نرگس جعفری
feedback
ناپ شاپ یکی از بهترین فروشگاه سازهای ناپ کامرسی هستش که باهاشون کار کردیم و کاملا راضی بودیم
حامد صفری
feedback
بله ما هم وب سایت فروشگاهی خودمون رو به این شرکت سپردیم و کاملا راضی هستیم و این رضایت باعث شد تا همکاری ما چندین سال ادامه داشته باشه
روشنک دبیری
feedback
Iran, Islamic Republic of
مطلب جالب و به روزی بود
نگار رسولی
feedback
Turkey
ما برای پروژه ای از شاپیفای استفاده کردیم و به نظرم یکم گنگ و پیچیده بود
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام