۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

Nord N1 ؛ گوشی جدید وان پلاس با قیمت مناسب

ایتنا - وان پلاس با هدف جلب نظر طیف متفاوتی از کاربران که علاقمند به خرید گوشی‌های ارزان قیمت نسل پنجم هستند، گوشی Nord N1 را تولید کرده است.
Nord N1 ؛ گوشی جدید وان پلاس با قیمت مناسب


وان پلاس قبلاً گوشی‌های Nord N100، Nord N10 و نورد را تولید کرده بود و حالا گوشی وان پلاس Nord N1 5G را روانه بازار کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، گوشی وان پلاس نورد مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵ جی بود و یک گوشی متوسط سطح بالا محسوب می‌شود. وان پلاس نورد ان ۱۰۰ یک گوشی نسبتاً ضعیف محسوب می‌شود و تنها گوشی از این مجموعه است که با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگار نیست.

در نهایت، گوشی Nord N10 نسل پنجم در میانه گوشی‌های یادشده ایستاده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون سری ۶۰۰ با قابلیت‌های نسل پنجم تلفن همراه است. گوشی Nord N1 نسل پنجم احتمالاً دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۹۰ خواهد بود و در اواخر سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

وان پلاس قبلاً گوشی‌های پیشرفته وان پلاس ۹ و ۹ پلاس پرو و نیز گوشی وان پلاس ۹ ای را عرضه کرده بود. قرار است اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی این گوشی طی هفته‌های آتی تشریح شود. احتمالاً قیمت این گوشی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.
کد مطلب: 63995
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام