۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

انواع تبلیغات چیست و شامل چه مواردی می شود؟

معجزه می‌کند! این خلاصه‌ترین و بهترین جمله در مورد انواع تبلیغات (Advertising) و جایگاه آنها در دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.
انواع تبلیغات چیست و شامل چه مواردی می شود؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



معجزه می‌کند! این خلاصه‌ترین و بهترین جمله در مورد انواع تبلیغات (Advertising) و جایگاه آنها در دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. شما به‌عنوان صاحبان کسب و کار، باید در مورد تبلیغات مختلف و اثرهای آنها آشنایی داشته باشید. ما در پارماتیک جدیدترین راه های تبلیغ کردن و دسته‌بندی‌ مختلف آنها را برایتان آورده‌ایم. انتخاب کنید، کدام‌یک می‌تواند به رونق و بهبود کسب و کار شما کمک کند؟ پس شما نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید. البته که ما در آژانس برندینگ پارماتیک، تمام این موارد را در قالب مشاوره‌های رایگان و تخصصی به شما ارائه می‌دهیم. همین الان، بیش از هر زمان دیگری به تبلیغات نوین آنلاین و آفلاین نیاز دارید، که دیده شوید. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

انواع تبلیغات
شاید با شنیدن نام تبلیغات، کارت ویزیت، بنرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و تیزرهای تلویزیونی در ذهن شما مجسم شود. در حالیکه اینها تنها تعدادی از بی‌شمار راه‌های تبلیغاتی هستند. متدها و روش‌های جدید بازاریابی دیجتال را هرگز نباید از دست داد. به‌عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به شما توصیه می‌کنیم که حتما از انواع تبلیغات آفلاین و آنلاین بهره ببرید. اغراق نیست اگر بگوییم که تبلیغ کردن تنها راه برای نشان دادن خود در میان انبوه دارندگان‌ وب‌سایت و کسب و کار در تمام دنیا است. اما یک نکته مهم وجود دارد، آن هم گرفتن بازخوردهای مناسب از روش تبلیغ کردن است. اینجا است که اهمیت یک انتخاب درست شیوه تبلیغ کردن مشخص می‌شود. 

بهترین راه تبلیغ کدام است؟
از چاپ کردن ساده نام برند و خدمات و پخش کردن آن در میان مردم تا طراحی لوگو، ساخت موشن گرافی‌ و فراخوان و تبلیغ در گوگل ادز پیش روی شما است. اینکه بهترین نوع تبلیغات کدام است را هیچگاه نمی‌توان از قبل مشخص کرد. برای همین ما راه‌اندازی و طراحی کمپین‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. سپس میزان بازخورد و موفقیت‌های هر کمپین سنجیده می‌شود و در نهایت بهترین شیوه انتخاب می‌گردد. بله، می‌خواهیم بگوییم که برای هر کسب و کاری، انواع خاصی از تبلیغات جوابگو خواهد بود. یک دسته‌بندی کلی برای انواع تبلیغات:

- تبلیغات قابل چاپ: این گزینه شامل طراحی کارت ویزیت‌ حرفه‌ای، کاتالوگ، بروشور، پوستر و ... می‌باشد.
- روزنامه‌ها و مجلات: آگهی دادن در روزنامه‌ها و مجلات نیز طیف خاص و متفاوتی از مخاطبان را جذب شما خواهد کرد.
- تبلیغات در قالب بیلبورد: بیلبوردها و بنرها در سطح شهر، منطقه نصب می‌شوند و کاربران متفاوت را جذب خواهند کرد.
- تبلیغات حمل و نقل عمومی
- اسپانسرینگ برنامه‌ها و شوها
- تبلیغ در طریق رادیو
- تبلیغ از طریق تلویزیون
- پاپ‌آپ‌های آنلاین
- تبلیغ در طریق موتورهای جستجو در اینترنت 
- تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
- تبلیغات محلی
- تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی
- ساخت موشن‌گرافی
- طراحی تیزر تبلیغاتی
- به کار بردن تبلیغات اینترنتی از جمله لینک بک، رپورتاژ و فراخوان
- و...

برای اطلاع از خدمات طراحی لوگو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://parmatik.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

 
موشن گرافی چیست؟
کلمه موشن (motion) به معنای متحرک و پویا، و کلمه‌ی گرافی به معنای نوع گرافیکی بودن محتوای متحرک است. دو دلیل بسیار مهم برای بهره بردن از انواع موشن گرافیک در تبلیغات وجود دارد. یکی اینکه پژوهش‌های دانشگاه MIT نشان داده است که مغز انسان قادر است در مدت 13 میلی ثانیه اطلاعات تصویری و بصری را پردازش کند. این یعنی تصاویر تاثیر سریعی بر تجربه کاربری خواهند داشت. از طرفی امروزه مردم و حتی خود شما، در اکثر مواقع در حالت بدون صدا از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخل گوشی خود استفاده می‌کنید.

پس بیش از هر زمان دیگری به ارتباط‌گیری در قالب تصویر و پویانمایی نیاز است. طراحی موشن گرافیک نیز از راههای موثر و دوست‌داشتنی در حوزه تبلیغات است. یعنی شما با صرف هزینه اندک و داشتن یک موشن گرافی به راحتی می‌توانید کاربرهای جدید زیادی را به خود جذب کنید. در این راستا ما در پارماتیک طراحی موشن گرافی را برای شما انجام می‌دهیم و در کنار اینها آموزش‌های لازم برای ساخت آن در نرم‌افزارهای گرافیکی از جمله افترافکت را نیز ارائه داده‌ایم. حتما از خدمات آموزشی ما دیدن کنید.

انواع موشن گرافی:

- ویدئورئال‌ها: این ویدیوها واقعی هستند و اطلاعاتی از وضع موجود را نشان می‌دهند. البته که تدوین، فیلمبرداری، صدابرداری و مونتاژ آن جای بحث دارد.
- ویدیو موشن: حالتی ترکیبی از فیلم رئال و گرافیک هستند. در کنار نوع اول، اطلاعاتی که نمی‌توان در واقعیت آن را ساخت و ارائه داد به طور گرافیکی به ویدیو اضافه می شود. 
- استاپ موشن: نمونه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی از ساخت موشن گرافی که به صورت عکاسی از اشیا و گذاشتن آنها کنار هم ساخته می‌شود. اشیا را حرکت داده و پشت سرهم عکاسی کرده و سپس به کمک نرم‌افزارهای مخصوص، این عکس‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند.
- موشن گرافیک: کاراکترها طراحی می‌شوند و به کمک گویندگان، یک طرح گرافیکی متحرک برای تبلیغات ساخته می‌شود که به آن موشن گرافیک گفته می‌شود.
- اینفوموشن: در این نوع ویدئوها از تکنیک اینفوگرافیک برای اطلاعات استفاده شده است. اینفوگرافیک شامل ارائه اطلاعات به کمک گرافیک (چارت‌ها، نمودارها و ...) می‌باشد.
- انیمیشن: ویدئوهای خاص که بیشتر حول کاراکتر برند تمرکز دارند.  
البته که با آموزش‌های صفر تا صد نرم‌افزارهای گرافیکی فتوشاپ، ایلوستریتور و افترافکت نیز خودتان می‌توانید از پس این کار بر بیایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در پارماتیک تماس بگیرید.

آژانس برندینگ
اکنون دیگر نمی‌توان با برنامه‌ها و بیزینس پلن‌های سالها و حتی ماهها پیش جلو رفت. کسب و کارها بیشتر از هر زمان دیگری به برنامه‌ریزی و مشخص کردن استراتژی‌های درست نیاز دارند. همین مسئله سبب شده است که آژانس‌های برندینگ در قالب تیم متخصص در زمینه‌های مختلف شکل بگیرند. از جمله خدمات آژانس برندسازی:

- مشاوره و توسعه دادن به کسب و کارهای کوچک و بزرگ
- تعیین استراتژی های کسب و کار
- به کار بردن راههای جدید تبلیغات و ارتباطات
- طراحی کمپین‌های تبلیغاتی
- طراحی هویت سازمانی
- برند بوک و هویت برند
- دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی

همه‌ی اینها را با هم می‌خواهید؟ مراجعه به آژانس‌های برندینگ تنها چاره است. در مورد برند استوری کسب و کارهای بزرگ و موفق چه می‌دانید؟ اگر زمان و حوصله آزمون و خطا را ندارید، بهتر است که با حرفه‌ای‌ها و متخصصان این زمینه در ارتباط باشید. ما در آژانس تبلیغاتی و برندینگ پارماتیک، صفر تا صد خدمات برندسازی، ریبرندینگ، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، ثبت شرکت، ثبت لوگو، طراحی سایت، تولید محتوا، آموزش و ... را ارائه می‌دهیم. پکیج‌های جادویی ما را از دست ندهید. حتما از نمونه‌کارهای موفق و آموزش‌های رایگان ما دیدن کنید.  
 
 
کد مطلب: 63994
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام