۰
plusresetminus
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۱

برنامه ویژه اپل برای ساخت سریال تلویزیونی بر اساس یک استارت آپ

ایتنا- اپل قصد دارد تا با تولید سریالی وران اوج گیری و سپس سقوط استارتاپی به نام WeWork را با تمام جزئیات و مستندات به نمایش در بیاورد.
برنامه ویژه اپل برای ساخت سریال تلویزیونی بر اساس یک استارت آپ
اپل قصد دارد تا با تولید سریالی وران اوج گیری و سپس سقوط استارتاپی به نام WeWork را با تمام جزئیات و مستندات به نمایش در بیاورد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اپل تصمیم دارد تا بر اساس پادکستی به نام WeCrashed: The Rise and Fall of WeWork داستان اوج گیری و افول استارتاپی به نام WeWork را به صورت سریال تلویزیونی به نمایش در بیاورد.
 
این سریال تلویزیونی که WeCrashed نام دارد توسط استودیو اپل ساخته خواهد شد و سلبریتی‌های مشهوری در آن ایفای نقش خواهند کرد. در این سریال نحوه به آغاز به کار و افول کمپانی  WeWork در هنگام مدیریت ارشد آدام نیومن نمایش داده می‌شود.
 
 
 
این استارتاپ پیش از افول عظیمش در پاییز 2019 به رقم 47 میلیارد دلار ارزش گذاری می‌شد. اما سرمایه گذاران به نگاهی به منابع مالی این کمپانی توجه نقص‌های زیادی در آن شدند.
 
در سال 2018 میلادی بیش از 2 میلیارد دلار از سرمایه WeWork از بین رفت، نیومن اخراج شد اما توانست 1.7 میلیارد دلار از سهام و وام‌های این شرکت را به نفع خود غبضه کند. این در حالی بود که بسیاری از کارمندان WeWork در اثر سو مدیریت او بیکار شده بودند.
 
این عنوان نیز به آن دسته از سریال‌های محبوبی می‌پیوندد که به زودی راه خود را به اپل تی وی پلاس باز خواهند کرد. در ابتدای ماه میلادی جاری مشخص شد که اپل با تولید و تامین منبع ساخت سریالی در رابطه با ناپلئون بناپارت نیز موافقت کرده و به زودی سریال‌های اپل تی وی پلاس نیز به عنوان رقیبی سرسخت برای تولید کنندگان دیگر به مخاطب عرضه می‌شوند.
 
کد مطلب: 63987
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام