۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱

چرا آیفون 12 مینی انتظارات را برآورده نکرد؟

ایتنا - بیشترین شکایت کاربران این گوشی جدید مربوط به شارژدهی نه‌چندان مطلوب باتری است و همین کاستی به‌عنوان یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار آیفون ۱۲ مینی قلمداد شده است.
چرا آیفون 12 مینی انتظارات را برآورده نکرد؟

پیش از این گفته می‌شد آیفون ۱۲ مینی با یک بار شارژ تا ۲۴ تا ۳۰ ساعت سرویس‌دهی می‌کند. این گفته اما به دور از حقیقت از آب درآمد. در واقع یکی از دلایل ناکامی آیفون ۱۲ مینی به اندازه انتظارات اپل مرتبط می‌شود. باتری این گوشی فاجعه بود.

به گزارش ایتنا از برنا، بیشترین شکایت کاربران این گوشی جدید مربوط به شارژدهی نه‌چندان مطلوب باتری است و همین کاستی به‌عنوان یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار آیفون ۱۲ مینی قلمداد شده است. بر اساس آخرین داده‌های گردآوری شده توسط موسسه تحقیقاتی Consumer Intelligence Research Partners فروش گوشی آیفون ۱۲ مینی کمتر از حد انتظار بوده است. داده‌های گردآوری شده نشان می‌دهند که سری آیفون ۱۲ حدودا ۷۶ درصد از فروش آیفون در ایالات‌متحده طی ماه اکتبر و نوامبر سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دادند. به‌نظر می‌رسد که مدل پایه آیفون ۱۲ محبوب‌ترین هندست بوده و ۲۷ درصد از فروش گوشی‌های آیفون را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که آیفون ۱۲ مینی تنها سهم ۶ درصدی را کسب کرده است.

جاش لاویتز؛ بنیان‌گذار موسسه CIRP خاطرنشان می‌کند که عرضه آیفون SE یکی از دلایل عدم موفقیت آیفون ۱۲ مینی به اندازه انتظارات اپل محسوب می‌شود. آیفون SE نه‌تنها از اندازه کوچکتری برخوردار است؛ بلکه از جنبه قیمت‌گذاری نیز محصولی قابل رقابت به‌شمار می‌رود. این موضوع ظاهرا موجب پیچیدگی سری هندست‌های آیفون شده و احتمالا سردرگمی کاربران را در پی داشته است.

جدای از کاربرانی که شارژدهی نه‌چندان مطلوب باتری را به‌عنوان یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار آیفون ۱۲ ذکر کرده‌اند، بسیاری از کاربران قالب طراحی جمع‌وجورتر دستگاه را مورد ستایش قرار داده‌اند؛ اما شارژدهی باتری کماکان یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف آیفون ۱۲ مینی محسوب می‌شود.

 
کد مطلب: 63939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام