۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

راهنمای تهیه سی پی بازی کالاف در موبایل اندروید

نام بازی کالاف دیوتی را می توان در 5 بازی برتر موبایل مشاهده کرد که در میان سایر بازی های دیگر بیشترین تعداد دانلود و نصب را بر روی گوشی های هوشمند در اختیار دارد.
راهنمای تهیه سی پی بازی کالاف در موبایل اندروید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



Call of Duty (کال آف دیوتی) یک بازی در سبک اکشن است که در دسته بازی های محبوب و پرطرفدار موبایل قرار می گیرد. نام بازی کالاف دیوتی را می توان در 5 بازی برتر موبایل مشاهده کرد که در میان سایر بازی های دیگر بیشترین تعداد دانلود و نصب را بر روی گوشی های هوشمند در اختیار دارد اما در این قسمت به شما می آموزیم که سی پی چیست و چگونه می توان از آن در بازی کالاف دیوتی استفاده نمود؟ بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی کالاف هستید و به دنبال راهنمای تهیه و خرید سی پی در نسخه موبایل می گردید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

روش های کسب سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل
سی پی یکی از مهم ترین بخش ها در بازی کالاف است که به کمک آن می توانید بازی را هیجان بر انگیز تر از آن چیزی است، تبدیل کنید. چراکه به کمک آن می توانید برای شخصیت خود لباس های جذاب و متنوع ای در ارتباط با مراحل بازی، اسکین برای اسلحه ها و... تهیه کنید. حال در ادامه با مراحل تسهیل شده خرید سی پی کالاف در اندروید با ما همراه باشید.
 
راهنمای تهیه سی پی بازی کالاف در کالاف در بازی موبایل اندروید
در نسخه موبایل بازی کالاف دیوتی می توان از طریق روش های متنوع و مختلفی اقدام به تهیه و خرید سی پی کرد. یکی از این روش ها تهیه و خرید سی پی به صورت مستقیم از فروشگاه یا Store در بازی کالاف دیوتی است که به دلیل تحریم بودن و همچنین عدم ارائه کارت های اعتباری چنین پروسه ای در ایران انجام پذیر نیست! مگر این که این روش تماما توسط وبسایت های ارائه دهنده این خدمات انجام شوند.
اما تهیه سی پی در بازی کالاف بسیار ساده است! البته ممکن است روش های رایگان کمی برای شما خسته کننده به نظر برسند و یا فرایند به دست آوردن سی پی را کمی افزایش دهند با این حال یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن سی پی آن هم به صورت رایگان استفاده از مراحل زیر است:
   1- سعی کنید Gun XP cards را آنلاک کنید. یکی از بهترین روش ها برای کسب سی پی رایگان، آنلاک کردن Gun XP card است. علاوه بر این که شما با آنلاک کردن Gun XP cards می توانید سی پی به مقدار لازم را دریافت کنید، از اسکین های منحصر به فردی نیز برخوردار خواهید بود که استفاده از آن ها می تواند سلاح های شما را قوی تر و ایده آل تر از گذشته کند.
   2- در ماموریت های بازی شرکت کنید. از دیگر روش های به دست آوردن سی پی به صورت رایگان، شرکت در ماموریت هایی بوده که بازی برای شما در نظر گرفته است. اگر بتوانید از پس این ماموریت ها بربیاید، می توانید تعداد مناسبی سی پی به دست آورید.
   3- غارت کردن سایر تجهیزات دیگر بازیکنان. عموما در هنگام مراحل با سایر بازیکنان دیگر برخوردار خواهید کرد که در صورت کشته شدن آن ها می توانید به تجهیزات آن ها دستبرد بزنید که در این صورت نیز مقدار سی پی دریافت می کنید.
 

 
چطور می توانیم سی پی را به صورت آنلاین خریداری کنیم؟
همان طور که اشاره نمودیم خرید سی پی به صورت آنلاین و مستقیم از فروشگاه کالاف برای شما امکان پذیر نیست! در همین خصوص باید حتما از طریق شرکت های واسط برای انجام این فرایند استفاده کنید. تعداد این شرکت ها بسیار بالا بوده اما از قدیمی ترین و معتبر ترین آن ها در این زمینه می توان به سایت آسان جم اشاره نمود که پنل های بسیار جذاب و ایده آلی را برای شما در نظر گرفته است.
 
 
کد مطلب: 63933
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام