۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۳

بیپر؛ محل اتصال سیگنال، واتس‌اپ، مسنجر فیس‌بوک، تلگرام و توئیتر!

ایتنا - لیست پشتیبانی کامل بیپر شامل اسلک، هنگ‌اوتس، اینستاگرام، اسکایپ، IRC، ماتریکس، و شبکه بیپر را شامل می‌شود و رایگان نیست. هزینه استفاده از آن برای کاربران تقریبا 10 دلار در ماه است.
بیپر؛ محل اتصال سیگنال، واتس‌اپ، مسنجر فیس‌بوک، تلگرام و توئیتر!
Beeper  یک اپلیکیشن جدید از اریک میگیکووسکی، موسس Pebble، یکی از نخستین دستگاه‌های پوشیدنی بسیار جالب در عصر اسمارتفون‌های مدرن، است. اپ بیپر «به شما یک صندوق یکپارچه برای 15 شبکه چت می‌دهد» و کل این فرایند را نسبتا ساده می‌کند. این اپلیکیشن به اپلیکیشن‌های سیگنال، دیسکورد، واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر، آی‌مسیج، Messages  اندروید (SMS)، تلگرام، توئیتر، و بسیاری اپ‌ها متصل می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، لیست پشتیبانی کامل بیپر شامل اسلک، هنگ‌اوتس، اینستاگرام، اسکایپ، IRC، ماتریکس، و شبکه بیپر را شامل می‌شود و رایگان نیست. هزینه استفاده از آن برای کاربران تقریبا 10 دلار در ماه است.
 
بیپر تمام پل‌هایش را منبع باز کرد تا برای کاربران امکان بررسی نحوه امکان اتصال این اپ به هر شبکه چت فراهم شود. هر کاربر می‌تواند امنیت داده‌های خودش را راستی‌آزمایی کند، و در صورت تمایل خودش از آنها میزبانی کند.
 

اگر شما مایل به خودمیزبانی باشید، می‌توانید یا با پشته کامل ماتریکس+پلها (Matrix+bridges) خودمیزبانی را انجام دهید، و یا اسکریپت نصب بیپر را بر روی سرور amd64  4GB Raspberry Pi  خودتان اجرا نمائید و «تمام پل‌ها را به صورت محلی بر روی سخت‌افزار خودتان اجرا کنید». این ورژن نیازمند یک اشتراک بیپر نیز هست.
 
آی‌مسیج با بیپر بر روی سیستم‌های عامل اندروید، ویندوز و لینوکس کار می‌کند. یکی از سخنگویان بیپر درباره نحوه عملکرد آن اینگونه توضیح می‌دهد: «پس از نصب اپ بیپر، ما به هر کاربر یک قفل‌شکن آی‌اواس (Jailbroken iPhone) ارسال می‌کنیم که برای iMessage پلزنی را انجام می‌دهد. یا اگر آنها یک Mac  دارند که همیشه به اینترنت وصل است، می‌توانند اپ Beeper Mac  را نصب کنند که به صورت یک پل عمل می‌کند. این یک جوک نیست، بلکه واقعا کار می‌کند!».
 
کد مطلب: 63914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام