۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۷

بازطراحی گوگل برای گوشی‌های هوشمند

ایتنا - گوگل در حال ایجاد یک رابط کاربری جدید برای سیستم عامل جستجوی تلفن همراه خود است که از طراحی تمیزتر، عناصر گردتر و تمرکز روی نتایج سریع‌تر برخوردار است.
بازطراحی گوگل برای گوشی‌های هوشمند


در حالی که کار موتور جستجوی گوگل در طی سال‌ها بسیار بهبود یافته است، مدتهاست که رابط جستجوی گوگل دارای یک زبان طراحی کاملاً سازگار در دستگاه‌های تلفن همراه است. این صفحه مشابه صفحه اصلی جستجوی Google کلاسیک است که طی سالهای گذشته فقط تغییرات جزئی داشته است.

با این حال، شرکت گوگل اعلام کرده است که در حال ایجاد یک تغییر اساسی برای برنامه جستجوی گوگل است. طراحی جدید جستجوی Google ظاهراً بر روی سادگی و سهولت استفاده تمرکز خواهد کرد.
"آیلین چنگ" طراح گوگل، از طراحی جدید به عنوان "نفس کشیدن هوای تازه" یاد کرد و گفت: "ما می خواستیم طراحی جدید به اندازه ای ساده باشد که مردم بتوانند سریعتر و راحت تر آنچه را که دنبال آن هستند، پیدا کنند."

چه چیزهایی در رابط جستجوی جدید Google تغییر خواهد کرد؟
اولویت اول رابط کاربری جدید، ساده سازی آن از هر زمان دیگر است، ارائه نتایج جستجو به طور واضح و سریع بر همه موارد اولویت دارد. برای دستیابی به این هدف، رابط جدید جستجوی  Google  از متن بزرگتر و پررنگ تر و همچنین از قلم خود Google استفاده خواهد کرد. این فونت برای همه کسانی که از دستگاه Android یا برنامه Gmail استفاده کرده‌اند، آشنا می‌باشد. افکت‌ها و سایه‌های متن‌ها برداشته شده و این کار به زمان بارگیری سریعتر کمک می کند. 

چنگ گفت: "ما تصمیم گرفتیم در طراحی جدید، استفاده از سایه‌ها را به حداقل برسانیم ، و دیدن سریع آنچه را که دنبال آن هستید آسان تر می شود. این طراحی جدید همچنین با ایجاد فاصله بین عناصر، باعث آزاد شدن فضا و نظم بیشتر مطالب می شود. بنابراین می‌توانید بر روی نتایج مورد نظر خود بیشترمتمرکز شوید و از دیگر تغییرات این رابط جدید شکل آیکون‌ها، آرم گوگل، نماد ذره بین به همراه نوار جستجو حالت گردتر به خود گرفته‌اند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 63911
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام