۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۳

انقلاب در طراحی مک‌بوک ایر در سال 2021

ایتنا- شرکت اپل چندین سال متوالی است که مک بوک‌ها ایر را با فرمت ظاهری یکسانی روانه بازار می‌کند ولی اخبار جدید و منتشر شده خبر از آن دارند که این ساختار به زودی دستخوش تغییر خواهد شد و در سال 2021 شاهد یک جهش در این زمینه خواهیم بود.
انقلاب در طراحی مک‌بوک ایر در سال 2021
شرکت اپل چندین سال متوالی است که مک بوک‌ها ایر را با فرمت ظاهری یکسانی روانه بازار می‌کند ولی اخبار جدید و منتشر شده خبر از آن دارند که این ساختار به زودی دستخوش تغییر خواهد شد و در سال 2021 شاهد یک جهش در این زمینه خواهیم بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، مک بوک ایر بدون شک در زمان عرضه نخستین مدل در تاریخ خود انقلابی بسیار بزرگ را به راه انداخت ولی این انقلاب در نسل‌های بعدی با تکرار همراه بود که البته با توجه به زیبایی این محصول ایراد بزرگی محسوب نمی‌شد. با این حال به نظر می‌رسد که سرانجام زمان تغییر فرا رسیده است.
 
اطلاعات منتشر شده خبر از این دارند که مک بوک ایرهای نسل بعدی قرار است تا از نظر ظاهری با یک انقلاب همراه شوند و به صورت باریک‌تر، سبک‌تر و با امکاناتی بیشتر به کاربران این محصولات عرضه شوند.
 
اولین تغییر اصلی در این سری جدی به احتمال فراوان چشم‌پوشی کردن اپل از تعبیه درگاه یو اس بی نوع C خواهد بود و این درگاه‌ها قرار است تا جای خود را به درگاه‌های شارژ MagSafe بدهند.  شایان ذکر است که ای قابلیت در مک بوک پروهای 16 اینچی نیز حاضر خواهد بود.
 
 
 
شایان ذکر است که سیستم MagSafe در حقیقت یک درگاه ورودی خاص برای شارژ است که به صورت مغناطیسی عمل می‌کند و به همین دلیل وصل و قطع کردن آن از دستگاه بسیار ساده‌تر از وارد کردن یک جک به یک پورت خاص مانند یو اس بی نوع C خواهد بود.
 
از دیگر تغییراتی که قرار است تا مک بوک ایر 13 اینچی برای کاربران به همراه بیاورد، کوچک‌تر کردن حاشیه نمایشگر است که مسلمکا به زیبایی این محصول خواهد افزود. همچنین یک پردازنده بر پایه فناوری‌های ARM در قلب پردازشی این دستگاه کار خواهد کرد و جایگزین پردازنده‌های M1 حاضر در نسل فعلی خواهد شد.
 
زمان عرضه این محصول جدید هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است ولی زودترین زمان عرضه آن در نیمه دوم سال 2021 و دیرترین زمان عرضه آن در اوایل سال 2022 خواهد بود.
 
کد مطلب: 63906
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام