کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام عجیب اپل در رابطه با لاگ‌آوت کردن تمامی کاربران آیفون

سايت خبری ايتنا , 7 بهمن 1399 ساعت 0:15

ایتنا- یک تغییر پیکربندی موجب شد که تمامی کاربرانی که از طریق نرم‌افزار iOS فیس‌بوک به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته‌اند، از حساب کاربری خود به صورت خودکار خارج شوند.


یک تغییر پیکر بندی موجب شد که تمامی کاربرانی که از طریق نرم‌افزار iOS فیس بوک به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته‌اند، از حساب کاربری خود به صورت خودکار خارج شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ‌ engadget، گزارش‌‌های به دست آمده از کاربران آیفون حاکی از آن است که فیس بوک به صورت خودکار آنها را از حساب کاربری شان در این شبکه اجتماعی خارج کرده است.
 
هنوز توضیحی برای این موضوع پیدا نشده است اما به نظر می‌رسد که هر شخصی که به از طریق نرم‌افزار iOS به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته است می‌بایست دوباره از نو وارد حساب کاربری خود شود و بسیاری از افرادی که از تشخیص هویت دو عاملی پیامکی استفاده می‌کردند برای ورود مجدد به حساب کاربری خود با مشکل مواجه شده بودند.
 

 
 
گزارش‌‌های به دست آمده از پست‌‌های کاربران در شبکه‌‌های اجتماعی حاکی از آن است که در نهایت بسیاری از افرادی که از تشخیص هویت دو عاملی استفاده می‌کردند توانستند به حساب کاربری خود برگردند اما کد‌‌های پیامکی برای آنها بسیار دیر ارسال شده است او برخی دیگر برای دسترسی مجدد به این سیستم مجبور به آپلود تصویر مدرک هویتی خود شده اند.
 
یکی از سخنگوهای فیس‌بوک در این رابطه اظهار داشته است که :« ما مطلع هستیم که برخی افراد در دسترسی به فیس‌بوک مشکل دارند. ما بر این باوریم که این امر به دلیل یک تغییر پیکر بندی بوده است و در تلاشیم تا در اسرع وقت همه چیز را به حالت عادی برگردانیم.»
در آخر گزارش‌‌های جدیدی که در این رابطه اعلام شده است حاکی از آن است که یک تغییر پیکربندی در 22 ژانویه موجب شد که بسیاری از افراد از حساب کاربری فیس‌بوک خود خارج شوند. این مشکل بررسی  و رفع شده است. در اخر فیس‌بوک بابت مشکل پیش آمده از تمامی کاربران عذرخواهی کرده است.
 


کد مطلب: 63904

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63904/اقدام-عجیب-اپل-رابطه-لاگ-آوت-کردن-تمامی-کاربران-آیفون

ايتنا
  https://www.itna.ir