۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۵

مایکروسافت درباره افزایش قیمت ایکس باکس لایو تغییر عقیده داد

ایتنا- کمپانی مایکروسافت در پی اعتراض‌‌های فراوان کاربران از تصمیم خود مبنی بر دو برابر کردن حق اشتراک ایکس باکس لایو گلد عقب نشینی کرد.
مایکروسافت درباره افزایش قیمت ایکس باکس لایو تغییر عقیده داد
کمپانی مایکروسافت در پی اعتراض‌‌های فراوان کاربران از تصمیم خود مبنی بر دو برابر کردن حق اشتراک ایکس باکس لایو گلد عقب نشینی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ‌ engadget، مایکروسافت اخیرا اعلا کرده بود که هزینه حساب‌‌های کاربری جدید ایکس باکس لایو گلد را دو برابر خواهد کرد. با این حال این کمپانی به سرعت از مواضع خود عقب نشینی کرد و اعلام کرد که این تصمیم را عملی نخواهد کرد.
 
مایکروسافت در این باره اظهار کرد که:« ما امروز خراب کاری کردیم و شما حق داشتید که در این رابطه به ما گوشزد کنید.» همچنین این کمپانی در ادامه اعلام کرد که نه تنها قیمت‌‌ها هیچ تغییری نخواهد مرد بلکه سعی بر آن است که امکان بازی چند نفره را برای بازی‌‌های رایگانی نظیر فورتنایت و هیلو اینفینیت رایگان کند.
 
 
 
هنوز مشخص نیست که رایگان کردن امکان بازی چند نفره در رابطه با عنوان‌‌های بازی‌‌های ذکر شده چقدر طول خواهد کشید اما از آنجایی که این امکان در حال اضر برای پلی استیشن نتورک مجانی است، احتمالا به زودی برای ایکس باکس نیز مجانی خواهد شد.
 
طبق نظر کارشناس‌‌ها حتی با وجود گیم پس، درخواست حق اشتراک 120 دلاری سالانه برای گیمرهای جدید ممکن بود موجب شود که ایکس باکس در زمینه بازی‌‌های چند نفره جایگاه بسیار بدی پیدا کند و به صورت کلی دید کاربران نسبت به این کنسول به منف سایر رقبا تضعیف شود.
 
به صورت کلی عقب نشینی مایکروسافت در زمینه اعمال این تصمیم بسیار عاقلانه است و اگر این کمپانی بخواهد پیروز میدان جنگ کنسول‌‌ها باشد باید امکان بازی چند نفره را به صورت رایگان در اختیار هواداران خود قرار بدهد و به این ترتیب با سایر رقبای خود برابری کند.
 
کد مطلب: 63902
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام