۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶

بهترین روش پرداخت قبض تلفن ثابت

ایتنا - ​​​​​​​بهترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰، وب‌سایت شرکت مخابرات ایران یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع است.
بهترین روش پرداخت  قبض تلفن ثابت

بهترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰، وب‌سایت شرکت مخابرات ایران یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، مشتریان مخابرات جهت جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، لازم است قبوض تلفن را به صورت غیرحضوری در پایان هر ماه پرداخت کنند. درصورتی که قبوض تلفن ثابت در زمان مقرر پرداخت نشود،‌ ابتدا خط یک‌طرفه شده و اگر باز هم این روند ادامه داشته باشد، منجر به مسدود شدن تلفن خواهد شد. زمانی که تلفن ثابت قطع می‌شود، مشترکان همچنان می‌توانند اقدام به پرداخت قبض کرده تا تلفن خود را وصل کنند و روش‌های مختلفی هم برای پرداخت قبوض وجود دارد.

طبق اعلام مخابرات منطقه تهران، شهروندان تهرانی می‌توانند به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفنی و با عنایت به لزوم پرداخت صورتحساب قبوض تلفن ثابت در پایان هر ماه، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب پایان دوره و یا به روز تلفن ثابت خود اقدام کنند. همچنین بهترین روش برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰، وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس  WWW.TCI.IR و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع است.

اگر مشترکان از درگاه‌های بانکی اقدام به پرداخت قبض کنند، فرآیندهای بانکی ممکن است تا چند روز هم طول بکشد و در آن صورت تا زمان اعلام بانک، تلفن مشترک وصل نمی‌شود و مشترک پیامکی دریافت می‌کند مبنی بر اینکه پس از پرداخت وجه، به مراکز امور مشتریان یا اداره مخابرات منطقه خود مراجعه کرده تا تلفنش وصل شود. درحالی که روش‌های دیگر پرداخت از جمله از طریق شماره‌گیری ۲۰۰۰ یا پورتال مخابرات، امکان آنی وصل شدن تلفن را فراهم می‌کند.
کد مطلب: 63837
نام شما
آدرس ايميل شما


مجید
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام