کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موتورسیکلت برقی Sondors Metacycle ، بسیار مقرون به صرفه با ظاهری رزمی

سايت خبری ايتنا , 2 بهمن 1399 ساعت 21:15

ایتنا - باتری این موتورسیکلت توسط کاربر قابل در آوردن است، و می‌توان آن را از موتورسیکلت جدا کرده و در داخل خانه یا محل کار شارژ کرد. همچنین از باتری آن به عنوان شارژر اسمارتفون می‌توان استفاده کرد


شرکت سوندورز از نخستین موتورسیکلت برقی خود با قیمتی که به طرز غیرمنتظره‌ای ارزان است رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل اسلش‌گیر، برخلاف موتورسیکلت‌های برقی بالای 10 هزار دلاری که ما از شرکت هارلی داویدسون، زیرو و دیگران دیده‌ایم، متاسایکل سوندورز با قیمت پایه فقط 5000 دلاری به بازار عرضه می‌شود.
 
همانگونه قابل انتظار است، برای تحقق این برچسب قیمت از برخی قابلیت‌های ویژه چشمپوشی شده است. این شرکت اعلام کرده است که متاسایکل یک باتری 4000 وات-ساعت مناسب برای حرکت تا حدود 130 کیلومتر دارد، که به مراتب کمتر از حدود 235 کیلومتر برد Livewire  هارلی داویدسون است.  

 


البته قیمت لایووایر شش برابر موتورسیکلت سوندورز است، که طبیعتا شما را به این فکر فرو می‌برد که آیا کاهش تعداد شارژ کردنها ارزش پرداخت چنان پولی را دارد یا نه. حداکثر سرعت متاسایکل حدود 130 کیلومتر در ساعت است، و موتور محوری آن برای تولید گشتاور نرمال 80 lb-ft  و گشتاور پیک 200 lb-ft ، یا 8 KWh (یازده اسب بخار) توان نرمال یا 14.5 KWh (بیست اسب بخار) توان پیک خوب است.  
 
باتری این موتورسیکلت توسط کاربر قابل در آوردن است، و می‌توان آن را از موتورسیکلت جدا کرده و در داخل خانه یا محل کار شارژ کرد. و همچنین از ایستگاههای شارژ عمومی نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از برق معمول، شارژ آن چهار ساعت، و، در صورت قابل دسترس بودن، اتصال  Level 2 توان بالاتر مدت کمتری طول می‌کشد.  
از باتری آن به عنوان شارژر اسمارتفون نیز می‌توان استفاده کرد؛ در محفظه باتری آن یک پد شارژ وایرلس هم تعبیه شده است.

 

استورم سوندورز، بنیانگذار این شرکت، درباره این موتورسیکلت گفت: «ما این موتورسیکلت را برای کلکسیونرها، یا علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه، یا افرادی که می‌تواند یک اسباب بازی سوم یا چهارم در گاراژشان داشته باشند نساخته‌ایم. [بلکه] این یک راهکار باحال و آسان برای استفاده آنهایی است که می‌خواهند از لذت هر روز حضور در جاده بهره‌مند شوند».
 
سوندورز یک بیعانه 100 دلاری را در ابتدا برای خرید این وسیله نقلیه 90 کیلوگرمی می‌گیرد و اعلام کرده است که عرضه آن از سه‌ماهه چهارم 2021 آغاز خواهد شد.
 


کد مطلب: 63833

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63833/موتورسیکلت-برقی-sondors-metacycle-بسیار-مقرون-صرفه-ظاهری-رزمی

ايتنا
  https://www.itna.ir