۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

رکورد ۱۰۰ میلیون جست‌وجو در ۲۴ ساعت برای DuckDuckGo

ایتنا - داک داک گو که از ۱۲ سال قبل فعالیت خود را با شعار احترام به حریم شخصی کاربران آغاز کرده، در ۲۴ ساعت گذشته برای اولین بار رکورد ۱۰۰ میلیون جستجوی روزانه را به ثبت رسانده است.
رکورد ۱۰۰ میلیون جست‌وجو در ۲۴ ساعت برای DuckDuckGo

موتور جستجوی داک داک گو که رقیب گوگل محسوب می‌شود، به علت احترام به حریم شخصی کاربران توانسته رکورد ۱۰۰ میلیون جست‌وجوی روزانه را برای اولین بار ثبت کند.

به گزارش ایتنا از مهر، در شرایطی که استقبال از برخی پیام‌رسان‌های اینترنتی به علت سیاست جدید حریم شخصی واتس‌اپ افزایش یافته و مهاجرت از این پیام رسان تحت مالکیت فیس‌بوک در حال افزایش است، تحولاتی در همین زمینه در موتور جستجوهای اینترنتی نیز در جریان است.

داک داک گو که از ۱۲ سال قبل فعالیت خود را با شعار احترام به حریم شخصی کاربران آغاز کرده، در ۲۴ ساعت گذشته برای اولین بار رکورد ۱۰۰ میلیون جستجوی روزانه را به ثبت رسانده است.

روند استقبال از داک داک گو از دو سال قبل و به خصوص از آگوست سال ۲۰۲۰ به این سو شدت گرفته است. در آن زمان میزان جستجوی ماهانه از داک داک گو به رکورد دو میلیارد جستجو در ماه رسید. البته این رقم در مقایسه با ۵ میلیارد جستجوی روزانه گوگل ناچیز است، ولی به معنای یک حرکت رو به رشد امیدوارکننده است.

داک داک گو مدتی است از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و آی.او.اس نیز در دسترس است، همچنین یک افزونه کروم نیز برای آن طراحی شده است.

بیش از ۴ میلیون کاربر اپلیکیشن‌ها و افزونه کروم داک داک گو را نصب کرده‌اند.
کد مطلب: 63825
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام