۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

ساخت نسخه جدیدی از دستیار هوشمند الکسا برای خودروها

ایتنا- شاید بتوان دستیار هوشمند شرکت آمازون را محبوب‌ترین و موفق‌ترین دستیار هوشمند صوتی جهان در دهه اخیر دانست و حال به نظر می‌رسد که دامنه فعالیت این دستیار هوشمند به صورت چشمگیری افزایش یافته است.
ساخت نسخه جدیدی از دستیار هوشمند الکسا برای خودروها
نرم‌افزارهای دستیار هوشمند، با توجه به گستره کاربردشان، به تحولی بزرگ در دنیای فناوری و نرم‌افزار منجر شده‌اند و به نظر می‌رسد به زودی به همراه اکثر کاربران تبدیل خواهند شد.
شاید بتوان دستیار هوشمند شرکت آمازون را محبوب‌ترین و موفق‌ترین نرم‌افزار دستیار هوشمند صوتی جهان در دهه اخیر دانست و حال به نظر می‌رسد که دامنه فعالیت این دستیار هوشمند به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، داشتن آلکسا بر روی خودروها چندان جدید و انقلابی نیست ولی شرکت آمازون رسما اعلام کرده است که قصد دارد تا یک نسخه اختصاصی جدید از این دستیار هوشمند را تنها برای خودروها طراحی و به بازار عرضه کند.

آمازون در طول نمایشگاه CES امسال موارد بسیار هیجان‌انگیزی را رونمایی کرد که شاید بتوان این دستیار هوشمند مخصوص خودرو را مهم‌ترین مورد در میان آنها دانست.
 
 

این محصول که قرار است تا ساختار و دنیایی جدیدی را برای خودروها به ارمغان بیاورد قرار است تا با نام دستیار شخصی‌سازی شده آلکسا به خودروها عرضه شود و به صورت ویژه‌ای می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان بیاورد.
 
دلیل اصلی این امر این است که این سیستم جدید به کاربران اجازه خواهد داد که بر اساس خودروی خود تجربه‌ای منحصر به فرد را داشته باشند، زیرا هر شرکت تولید کننده خودرو خواهد توانست تا نسخه اختصاصی خود را برای کاربران خود عرضه کند.
 
شرکت آمازون درباره این موضوع به صورت رسمی اقدام به انتشار بیانیه کرده است و بر اساس این بیانیه، این ساختار به شرکت‌های خودروسازی اجازه خواهد داد تا بتوانند شخصیت اختصاصی و منحصر به فرد خود را بر اساس نیاز مشتریانشان ایجاد کرده و بر روی آلکسا اعمال کنند.
 
البته هنوز مشخص نیست که این فناوری با چه شرکت‌هایی فرایند کاری خود را شروع خواهد کرد و به همین دلیل نیز تنها باید منتظر اخبار رسمی در این باره ماند.
 
کد مطلب: 63820
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام