۱
plusresetminus
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۷

کادیلاک از طرح مفهومی پهپاد تک سرنشین خود رونمایی کرد

ایتنا- کمپانی جنرال موتور به تازگی در راستای تصویر سازی آینده حمل و نقل از طرح‌های مفهومی جدیدی برای پهپاد‌های تک سرنشین و وسایل نقلیه خودکار رونمایی کرد.
کادیلاک از طرح مفهومی پهپاد تک سرنشین خود رونمایی کرد
کمپانی جنرال موتور به تازگی در راستای تصویر سازی آینده حمل و نقل از طرح‌‌های مفهومی جدیدی برای پهپاد‌‌های تک سرنشین و وسایل نقلیه خودکار رونمایی کرد. 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی جنرال موتورز در مراسم CES امسال برای توضیح تصویری که از آینده حمل و نقل در ذهن دارد، از چند وسیله نقل واقعی یا تصویر سازی شده رونمایی کرد.
 
یکی از طرح‌‌های مفهومی رونمایی شده در این مراسم پهپادی تک نفره بود که کاربر میتوانست با استفاده از آن از سقفی به سقف دیگر با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.
 
 
 
دومین طرح مفهومی این شرکت «وسیله نقلیه خودکار شخصی» است که در واقع ازیک جعبه خودران واقع بر روی یک چرخ تشکیل شده است.  جنرال موتورز مدعی شده است که این سازه بیشتر شبیه «اتاق نشیمن متحرک» است که محیط آن می‌تواند متناسب با نیازهای شما تنظیم شود.
 
با این حال این جنبه فانتزی ماجرا بود و در جنبه واقعیت جنرال موتورز جزئیات بیشتری در مورد خودروی برقی جدید خود به نام  Celestiq  افشا کرد.  یک از قابلیت‌‌های این خودرو برخورداری از سقف شیشه‌ای چهارگانه ویژه‌ای است که می‌تواند متناسب با نیاز هر کدام از سرنشین‌‌های خودرو شخصی سازی شود.  علاوه بر این خودروی یاد شده دارای صفحه نمایش ستون به ستونی است که دید کلی از پهنای خودرو را برای کاربر به نمایش میگذارد.
 
کادیلاک همچنین جزئیات بیشتری در مورد خودروی شاسی بلند جدید خود به نام لیریک (Lyriq) که در تابستان گذشته رونمایی شد، افشا کرد.  کابین این خودرو برای گزافیم داخل خودرو و صفحه نمایش واقعیت مجازی آن از فناوری Unreal Engine استفاده کی کند.  همچنین این کمپانی تایید کرد که لیریک با استاندارد سوپر کروز به بازار عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 63815
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام