۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷

تاثیر منفی ممنوعیت فعالیت ترامپ بر ارزش توییتر و فیس‌بوک

ایتنا - پس از آنکه فیس‌بوک و توئیتر ترامپ را در پلتفرم‌های خود ممنوع کردند، در کل ارزش بازاری دو شرکت ۵۱.۲ میلیارد دلار کاهش یافت.
تاثیر منفی ممنوعیت فعالیت ترامپ بر ارزش توییتر و فیس‌بوک

پس از آنکه فیس‌بوک و توئیتر ترامپ را در پلتفرم‌های خود ممنوع کردند، در کل ارزش بازاری دو شرکت ۵۱.۲ میلیارد دلار کاهش یافت.

به گزارش ایتنا از مهر، در کل ارزش بازاری فیس‌بوک و توئیتر دو شبکه بزرگ اجتماعی که حساب کاربری دونالد ترامپ را به دلیل تشویق به شورش و حمله به کنگره آمریکا مسدود کرده‌اند، طی ۲ روز ۵۱.۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

شرکت‌های مختلف این صنعت نسبت به نقش دونالد ترامپ در شورش‌ها واکنش نشان داده و کمک‌های سیاسی خود را متوقف کرده‌اند. در این میان فیس‌بوک و توئیتر واکنش شدیدتری نشان دادند. توئیتر حساب کاربری ترامپ را برای همیشه تعلیق کرد و مدت مسدودیت حساب وی در فیس بوک نیز نامشخص است.

هر دو شرکت نیز احتمال افزایش خشونت‌ها را دلیل اقدام خود ذکر کرده‌اند. اما روز دوشنبه ارزش بازاری فیس‌بوک ۴ درصد و روز سه شنبه ۲.۲ درصد دیگر کاهش یافت.

در پایان روز سه شنبه ارزش بازاری فیس‌بوک ۴۷.۶ میلیارد دلار کمتر از جمعه هفته قبل بود.

ارزش بازاری توئیتر نیز روز دوشنبه ۶.۴ درصد و روز سه شنبه ۲.۴ دیگر کمتر شد. در کل ارزش بازاری توئیتر ۳.۵ میلیارد دلار کاهش یافت.
کد مطلب: 63791
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام