۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۲

رونمایی از طرح اولیه صفحه نمایش‌های پوشیدنی TCL

ایتنا- کمپانی تی.سی.ال سرانجام پس از مدت‌ها تلاش و ارائه طرح‌های مفهومی متعدد بالاخره از نسخه نهایی صفحه نمایش پوشیدنی خود رونمایی کرد.
رونمایی از طرح اولیه صفحه نمایش‌های پوشیدنی TCL
کمپانی تی.سی.ال سرانجام پس از مدت‌‌ها تلاش و ارائه طرح‌‌های مفهومی متعدد بالاخره از نسخه نهایی صفحه نمایش پوشیدنی خود رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی تی.سی.ال چندین باز از طرح صفحه نمایش پوشیدنی خود در نمایشگاه‌‌های تجاری رونمایی کرد و سر انجام بالاخره این کمپانی نسخه نهایی این محصول را در CES  سال 2021 به نمایش در آورد.
 
این محصول که در حال حاضر صفحه نمایش پوشیدنی تی.سی.ال نام دارد و کمپانی سازنده زحمتی برای نام گذاری آن نکشیده است، در اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد. البته این کمپانی هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق عرضه و البته قیمت در نظر گرفته شده برای آن مطرح نکرده است.
 
 
 
به نظر می‌رسد که این محصول پس از عبور از چند مرحله طرح مفهومی بالاخره به شکل نهایی اش رسیده است.  این هدست از نظر اندازه بسیار کوچک است و تنها کارایی آن به عنوان یک صفحه نمایش است.  تنها اجرای این گجت پوشیدنی را صفحه نمایش‌‌های فول اچ دی OLED با زاویه دید 140 درجه و یک پردازنده کوچک تشکیل داده است.  هیچ باتری ای در این محصول وجود ندارد و تامین نیروی آن برعهده دستگاهی است که طریق یو اس بی نوع C به آن وصل میشود.
 
علاوه بر این تی.سی.ال اعلام کرده است که استفاده از این صفحه نمایش پوشیدنی برای افراد عینکی هم بسیار آسان است و طراحی آن به گونه ای بوده است که میتوان روی عینک از آن استفاده کرد.  اگرچه پوشیدن یک هدست روی عینک‌‌های اصلی اندکی نامتعارف به نظر می‌رسد اما در هر صورت روشی برای استفاده از این صفحه نمایش‌‌ها بدون استفاده از لنزهای تماسی است.
 
تی.سی.ال امیدوار است که بتواند این محصول را در اواخر سال میلادی جاری به صورت یک باندل با یکی از همراه‌‌های هوشمند این کمپانی به بازار عرضه کند.  البته این کمپانی اعلام کرده است که نام این دستگاه در آن زمان تغییر خواهد کرد.  همچنین هنوز ویژگی‌‌های این صفحه نمایش پوشیدنی تست نشده است و از میزان کیفیت آن اطلاعی وجود ندارد.  
 
کد مطلب: 63771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام