۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۲

تیم کوک : ترامپ از قانون مستثنا نیست

ایتنا - اپل اپلیکیشن پارلر را روز شنبه در پی عدم واکنش این سرویس شبکه اجتماعی به درخواست‌ها برای مدیریت محتوای خشونت آمیز پس از آشوب‌های کنگره، از فروشگاه برنامه خود حذف کرد.
تیم کوک : ترامپ از قانون مستثنا نیست

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه با برنامه "امروز صبح شبکه سی.بی.اس" اظهار کرد هر کس که در آشوب‌های هفته گذشته کنگره آمریکا دست داشته است، باید مسئول شناخته شود و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تیم کوک در این مصاحبه که روز سه شنبه پخش شد، به مجری سی.بی.اس گفت: تصور می‌کنم هیچ کس بالاتر از قانون نیست و این موضوع فوق‌العاده‌ای درباره کشور ماست. هر کس که در آشوب‌های کنگره سهمی داشته است، باید مسئول شناخته شود.

کوک گفت: رویدادهای اخیر موضوعی نیستند که کشور بخواهد آنها را پشت سر بگذارد اما در نهایت باید به جلو پیش برویم.

اپل اپلیکیشن پارلر را روز شنبه در پی عدم واکنش این سرویس شبکه اجتماعی به درخواست‌ها برای مدیریت محتوای خشونت آمیز پس از آشوب‌های کنگره، از فروشگاه برنامه خود حذف کرد.

مدیرعامل اپل رابطه نسبتا نزدیک اما متعادلی با ترامپ در دوران ریاست جمهوری وی داشت. اگرچه کوک از برخی از سیاست‌های ترامپ مانند تصمیماتش در خصوص برنامه مهاجرت انتقاد کرد و در سال ۲۰۱۶ به جمع آوری حمایت مالی برای کمپین هیلاری کلینتون اقدام کرد اما در مقایسه با سایر شرکت‌های فناوری موفق شد حمایت بیشتری از سوی ترامپ جلب کند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، این رابطه خوب نتیجه بخش بود و به اپل اجازه داد درآمدش را با نرخ مالیات کمتری به آمریکا برگرداند و محصولاتش از تعرفه وضع شده روی کالاهای وارداتی چین معاف شود.
کد مطلب: 63770
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام