۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

چرخ خیاطی ژانومه ساخت کجاست؟

درواقع خود کمپانی ژانومه در ۱۶ اکتبر سال ۱۹۲۱ در توکیو ژاپن توسط آقای یوساکو اوسه تاسیس شده است . و شرکت تابعه آن به عنوان یکی از دیگر تولیدکنندگان فروش در ایالات متحده آمریکا ، نیوجرسی میباشد.
چرخ خیاطی ژانومه ساخت کجاست؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در سال ۱۸۶۰ اشخاصی به نام ویلیام بارکر و اندرو جی کلارک تولید کارخانه ای به نام (چرخ خیاطی دستی تک نخ نیو انگلند) را در ماساچوست آغاز نمودند. و در طی ۲۰ سال دستگاه نیو انگلیس و شاتل خانگی دو محصول مهم شرکت آنها شدند.

در سال ۱۸۸۲، این شرکت نام خود را به  New Home تغییر و در اواخر قرن گذشته با این نام به فعالیت خود ادامه داد. و ۹۳ سال بعد این کمپانی توسط شرکت چرخ خیاطی ژانومه از توکیو ژاپن خریداری شد. درواقع خود کمپانی ژانومه در ۱۶ اکتبر سال ۱۹۲۱ در توکیو ژاپن توسط آقای یوساکو اوسه تاسیس شده است . و شرکت تابعه آن به عنوان یکی از دیگر تولیدکنندگان فروش در ایالات متحده آمریکا ، نیوجرسی میباشد. و همچنین صاحب مارک سوئیسی النا است که هنوز هم این شرکت تمام ماشین های خود را در همان کارخانه ها تولید می کند.

دفتر مرکزی شرکت ژانومه در هاچی‌اوجی، توکیو، ژاپن قرار دارد و کارخانه‌های تولیدی آن در کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند مستقر شده اند. ژانومه با ایجاد یک آزمایشگاه تحقیقاتی در توکیو در سال ۱۹۶۴ پیشگام در نوآوری چرخ خیاطی گردید و در سال ۱۹۷۱ توانست اولین چرخ خیاطی های قابل برنامه ریزی و کامپیوتری را روانه بازار نماید. و اولین کمپانی میباشد که گلدوزی به سبک حرفه ای را به بازارهای داخلی ارائه نمود و همچنین این شرکت اولین چرخ خیاطی هایی که بازوی بلند جهت لحاف دوزی را دارند به دنیا معرفی کرد ، این مدلها قدرتمندترین و در عین حال بدون دردسر ترین ماشین خیاطی ، لحاف و گلدوزی دنیا میباشند.

ابتکار ژانومه در واقع دستگاهایی است که در عین اینکه استفاده از آنها بسیار ساده است دائم در حال خلاقیت و نوآوری میباشند . Janome می داند مهمترین چیز در مورد محصولات خود دستگاها نیستند، بلکه آنچه چیزی است که شما با آنها خلق می نمایید.
هرچه ابزار شما بهتر باشد ، تجربه خیاطی مبتکرانه ، هنری و لذت بخشی بیشتری خواهید داشت.

به همین دلیل است که این شرکت ماشین های خود را برای کارکرد بهتر، و همچنین برای راحتی، کیفیت و سهولت کار طراحی نموده است .اکنون ژانومه یک مارک شناخته شده جهانی است و دارای بخش های گسترده ای در ایالات متحده ، کانادا ، مکزیک ، اروپا ، استرالیا و نیوزیلند و آفریقا ، آمریکای مرکزی و جنوبی و کشورهای آسیایی و البته کشور عزیزمان ایران میباشد.

ما در سایت ژانومه بانه تمامی محصولات این کمپانی بزرگ را از جمله چرخ خیاطی و اتوپرس ژانومه با بهترین قیمت و ضمانتنامه اصل بودن کالا در اختیار شما قرار داده ایم تا با خیالی آسوده خریداری نمایید.
برای دیدن این محصولات و اطلاعات کامل در مورد آنها به سایت ما به آدرسjanome-baneh.com سربزنید.
 
 
کد مطلب: 63766
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام