کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال عرضه مایکروسافت سرفیس 8 پرو در چند روز آینده

سايت خبری ايتنا , 1 بهمن 1399 ساعت 13:10

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که مایکروسافت سرفیس پرو 8 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را کسب کرده و احتمالا در چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد.


گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که مایکروسافت سرفیس پرو 8 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را کسب کرده و احتمالا در چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، به نظر می‌رسد که شایعه‌ها در رابطه با عرضه مایکروسافت سرفیس پرو 8 درست بوده است که این دستگاه به تازگی با دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال برای فروش گسترده در بازار آمریکا آماده می‌شود.
 
تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال خبر از آن دارد که این دستگاه از اتصال LTE، بلوتوث 5 و وای فای 6 استفاده می‌کند. تمامی این قابلیت‌ها  موجب می‌شود که این نسخه از لپ تاپ‌های سرفیس نسبت به نسخه‌های قبلی خود عملکرد بیسیم بهتری داشته باشند. انتظار می‌رود که سرفیس 8 پرو در ابتدای ژانویه 2021 به بازار عرضه شود. هرچند که تاریخ رسمی آن هنوز مشخص نشده است.
 
اگرچه هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه ارائه نشده است اما افشاگری‌ها  و گمانه زنی هایی که در این رابطه از منابع معتبر درز کرده است نشان خوبی برای در اختیار داشتن یک شمای کلی از این دستگاه است. خط تولید سرفیس پرو 8 با پردازنده Core i3 اینتل و 8 گیگابایت رم برای مدل پایه آغاز می‌شود که نسبت به مشخصات پرو 7 جهش بزرگی محسوب می‌شود.
 

 
 
اطلاعات عرضه شده توسط یکی از منابع معتبر حاکی از آن است که مدل i3 این خط تولید با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و این در حالی است که مدل‌های i5 این سری با 8 یا 16 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار راه پیدا خواهند کرد.
 
در اخر، مدل‌های برخوردار از تراشه اینتل Core i7  احتمالا با 16 گیگابایت رم و 256، 512 یا 1 ترابایت حافظه عرضه خواهند شد. این اطلاعات همزمان با شایعه دیگری است که اعلام می‌کند که هیچ تغییری در اندازه صفحه نمایش یا طراحی کلی این دستگاه جدید نسبت به نسخه قبلی آن ایجاد نمی‌شود.
 
با این حال همان طور که می‌دانید تمامی این شایعات تا زمان عرضه نهایی و رسمی سری سرفیس پرو 8 در حد شایعه باقی خواهند ماند و نمی توان به اطلاعات ارائه شده در آنها به صورت صد در صدی اعتماد کرد.
 


کد مطلب: 63737

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63737/احتمال-عرضه-مایکروسافت-سرفیس-8-پرو-چند-روز-آینده

ايتنا
  https://www.itna.ir