کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید نرم‌فزار پادکست ویژه توسط توییتر برای افزایش قابلیت‌ها در این زمینه

سايت خبری ايتنا , 25 دی 1399 ساعت 6:10

ایتنا- توییتر به تازگی تیم سازنده یک نرم‌فزار پادکست محبوب به نام Breaker را به منظور ارائه قابلیت‌های صوتی جدید برای این شبکه اجتماعی به همکاری مجاب کرده است.


توییتر به تازگی تیم سازنده یک نرم‌فزار پادکست محبوب به نام Breaker را به منظور ارائه قابلیت‌های صوتی جدید برای این شبکه اجتماعی به همکاری مجاب کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ماه گذشته کمپانی توییتر قابلیت جدیدی تحت عنوان Spaces را به مرحله تست گذاشت. این قابلیت به عنوان چت روم‌های صوتی درون این شبکه اجتماعی کار می‌کند. هم اکنون این کمپانی تیم سازنده نرم‌فزار پادکست جدیدی به نام Breaker را مجاب به همکاری کرده است که تمرکز اصلی آن روی المان‌های اجتماعی و جامعه است.
 
اطلاعات ارائه شده توسط توییتر خبر از آن دارد که این گروه به بهبود سلامت مکالکه‌های عمومی در این سرویس کمک می‌کنند و این در حالی است که لیا کالور به عنوان یکی از بنیان گذاران Breaker توییت کرده است که از این که در فرایند ساخت آینده مکالکه‌های صوتی شریک است احساس رضایت دارد.
 

 
 
 اریک برلین به عنوان مدیر ارشد اجرایی Breaker هم اظهار کرده است که:«ما واقعاً علاقه مند به برقراری ارتباط صوتی هستیم و از روش‌های آسان سازی مکالمات عمومی توسط توییتر برای مردم سراسر جهان الهام می‌گیریم.»
 
تیم Breaker در یک پست وبلاگ با اعلام این معامله همچنین اعلام کرد که برنامه پادکست این گروه در 15 ژانویه از دسترس خارج خواهد شد و کاربران را در مورد چگونگی صادر کردن لیست اشتراک‌های OPML خود برای استفاده در سایر برنامه‌های پادکست راهنمایی کرد.
 
قابلیت Spaces هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و تعداد کاربرانی که به آن دسترسی دارند اندک است. هنوز مشخص نیست که تیم Breaker از چه فناوری‌ای برای ساخت این قابلیت استفاده می‌کند اما در هر صورت توانایی ذخیره سازی مکالمه‌ها  به صورت پادکست برای گوش کردن در آینده می‌تواند موجب شود که افرادی که به صورت زنده به مکالمه‌ها  دسترسی ندارند نیز بتوانند در آینده از آن‌ها  بهره مند شوند.
 


کد مطلب: 63734

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63734/خرید-نرم-فزار-پادکست-ویژه-توسط-توییتر-افزایش-قابلیت-ها-این-زمینه

ايتنا
  https://www.itna.ir