۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵

گیفت کارت، راهکار پرداخت ساده برای خدمات تجاری

GiftCard98.com یکی از سایت های قانونی و دارای مجوز در زمینه فروش کارت های پیش پرداخت و کردیت کارت در کشور ایران می باشد که به سهولت خرید یک پرداخت آنلاین با هر کارت عضو شتاب در ایران، کد گیفت کارت را در اختیار شما قرار می دهند.
گیفت کارت، راهکار پرداخت ساده برای خدمات تجاری
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در فضای گسترده سایبری و در دسترس بودن رایانه ها به شکل های مختلف در دست مردم، همین ابتدای قرن 21 چنان با سرعت در حال پیشرفت هست که روزانه تعداد افراد بیشتری سوار بر گجت های تکنولوژی میشوند ، البته که با هوشمند شدن ابزارهای زندگی مانند خانه های هوشمند، اتومبیل هوشمند، لوازم خانگی هوشمند تلاقی بیشتر مردم با تکنولوژی ها بیشتر شده. تکنولوژی هایی که بصورت روزمره و بیشتر در دست مردم است بعنوان Mobility و همراه در دسترس مردم است. مردمی که کسب و کارشان آنلاین شده و از خدمات نرم افزارهای مبتنی بر موبایل حالا چه سیستم عامل iOS اپل ، چه اندروید شرکت گوگل فرقی نداره مهم این هست که مردم مدام در حال استفاده از این خدمات می باشند.
خب همانطور که در جریان هستید خیلی از برنامه های استورها رایگانه و خیلی هاش پولی هست که بهش میگن نرم افزارهای تجاری یا Commercial که شما بابت استفاده آن بصورت یکبار پرداخت یا پرداخت دوره ای (اشتراک Subscription) می توانید خدمات ویژه ی همان رایگان ها استفاده کنین. بسیاری اپلیکیشن های مطرح مثل شرکت ادوبی برای نرم افزار Lightroom موبایل یا Premiere Rush که مخصوصا برای موبایل و تبلت ها طراحی شده اند دارای آپشن های تجاری ای هستند که بصورت پرداخت درون برنامه ای یا in-App Purchase در اختیار شما قرار می دهند.
برای استفاده از اپلیکیشن های پولی گوگل پلی استور یا اپ استور اپل چندین روش برای پرداخت وجود داره که عبارتند از :
   1- پرداخت با دبیت کارت (کردیت کارت)
   2- پرداخت با حساب بانکی
   3- پرداخت با گیفت کارت
   4- پرداخت با پی پال

همانطور که مشخص هست مواردی مثل حساب بانکی یا داشتن مسترکارت یا ویزاکارت در ایران کمی دشوار به نظر می رسه و در واقعیت هم عملا نشدنی هست. ولی با روش خرید گیفت کارت شما قادر به استفاده اعتباری و بدون نیاز به داشتن حساب یا کردیت کارت خارجی خرید های درون برنامه ای تان را یا حتی خرید از سایت های خارجی را انجام دهید.
 

خرید گیفت کارت در ایران !؟


فروشگاه های آنلاین معتبری در ایران هستند که گیفت کارت های مطرح را بصورت کد Voucher (بدون نیاز به پست کردن کارت) را به شما می فروشند. GiftCard98.com یکی از سایت های قانونی و دارای مجوز در زمینه فروش کارت های پیش پرداخت و کردیت کارت در کشور ایران می باشد که به سهولت خرید یک پرداخت آنلاین با هر کارت عضو شتاب در ایران، کد گیفت کارت را در اختیار شما قرار می دهند.
 

گیفت کارت اپل


گیفت کارت اپل یا گوگل ، سونی پلی استیشن ، مایکروسافت استور ، ایکس باکس، شبکه نتفلیکس ، اسپاتیفای، نینتندو نتورک یا گیفت کارت اسکایپ جهت برقراری تماس تلفنی آنلاین را در کمتر از 1 دقیقه به دست خریدار می رسانند. برای مثال شما با خرید گیفت کارت اپل می توانید از کلیه خدمات و اشتراک های پولی اپل استور مثل استفاده از برنامه های حرفه ای ویرایش عکس یا خرید کتاب یا خرید موزیک در اپل بهره ببرید. راستی می توانید فضای iCloud خود را با همین گیفت کارت اپل شارژ کنید و بجای 5 گیگابایت فضا از 50 گیگابایت تا 2 ترابایت بصورت ماهانه از اپل اجاره کنید.
 
 

گیفت کارت گوگل


با خرید گیفت کارت گوگل پلی هم دقیقا می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، کتاب و حتی حجم اضافه Google Drive بخرید تا بتوانید بیشتر از 15 گیگابایت فضا در Gmail خود داشته باشید و از فضای ابری بیشتری برخوردار شوید. در نظر داشته باشید که فضای ابری را یا ماهیانه یا سالیانه می توانید تهیه کنید که با به اندازه نیازتان گیفت کارت گوگل تهیه کنید. مثلا اگر برای سرویس فضای 100 گیگابایتی گوگل درایو نیاز به 21 دلار دارید می توانید از گیفت کارت 98 یک کارت گوگل پلی نزدیک به 21 دلار مثلا گیفت کارت 25 دلاری گوگل پلی را تهیه کنید و در گوگل پلی آنرا Redeem  کنید.
 

ردیم کردن گیفت کارت


برای افزایش اطلاعاتتون بگم که در دنیای گیفت کارت ها، اصطلاح شارژ کردن گیفت کارت را "ردیم کردین" Redeem می نامند. که آموزش ردیم کردن گیفت کارت های مختلف را هم در سایت فروشگاه GiftCard98.com می توانید بصورت رایگان ببینیند.
گیمر هایی که بصورت حرفه ای یا زنده از بازی لذت می برند در هر مکانی از دنیا می توانند بصورت آنلاین و لحظه ای بازی های تیمی را برخط بازی کنند. لذت بازی با رقبایی که آنها را میشناسید یا بصورت تیم آشنا به گیمرهای دیگر حمله می کنید جذاب تر و زنده تر است. کسانی که پلی استیشن دارند با گیفت کارت پلاس ، افرادی که با XBOX بازی می کنند از سرویس گیفت کارت گلد ایکس باکس استفاده می کنند و در دیگر پلتفرم ها مثل استیم با پرداخت اشتراک ها با گیفت کارت استیم می توانند بازی ها را با قابلیت آنلاین بازی کنند.
 

کردیت کارت در ایران


در بالا گفته شد که تهیه کردیت کارت ها و دبیت کارت ها در ایران امری سخت می باشد که به تلاش تیم فروش و توسعه گیفت کارت 98 شما می توانید کارتهای پیش پرداخت شده یا به اصطلاح Prepaid که در اعداد 10 دلار تا 500 دلار می باشند را جهت خرید های آنلاین خود دریافت کنید. در نظر داشته باشید که می توانید برای کاهش ریسک و احتمال اشتباه در خرید حتما از واحد فروش و پشتیبانی این سایت سوالات پیش از خرید خود را اعلام فرمایید.
 

پشتیبانی گیفت کارت


گیفت کارت 98 متعهد گردیده تا مشکلات منطقی و قابل اجرا مشتریان خود را بصورت آنلاین پاسخگو باشد و در این 5 سال، فعالیت سبز خود را به جامعه و مشتریان خود ثابت کرده است. فلذا در صورت داشتن هرگونه سوال پیش از خرید یا مشکلی پس از خرید گیفت کارت، حتما با پشتیبان های این سایت ارتباط برقرار کنید. یکی از شماره تماس های این فروشگاه 09201009193 می باشد که می توانید پیش از خرید در تلگرام یا واتساپ سوالات و ابهامات پیش از خرید خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.
 
 
کد مطلب: 63724
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام