کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعات جدید درباره احتمال عرضه آیفون تاشو توسط اپل

سايت خبری ايتنا , 22 دی 1399 ساعت 22:26

ایتنا - حدس زده می‌شود که اپل نهایتا می‌خواهد دستگاهی را عرضه کند که پلی باشد بین دستگاه موبایل هوشمند و لپ‌تاپ، مثلا نوعی دستگاه iOS که بتواند باز شده و مانند یک مک‌بوک عمل کند.


یکی از جدیدترین شایعات درباره آیفون‌های آتی گویای آن است اپل قصد تولید آیفون‌های جدیدی را دارد که تاشو هستند. وبسایت UDN گزارش کرده است که یکی از آنها چیزی شبیه به موتورولا RAZR یا سامسونگ  Z Flip خواهد بود، و دیگری کمتر شبیه یک گوشی استاندارد و بیشتر شبیه سرفیس دئو مایکروسافت است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، ظاهرا نمونه اولیه این گوشی‌ها برای تست‌های دوام در شرکت فاکس‌کان آماده شده‌اند. این بدان معنا نیست که قرار است این دستگاه‌ها در سال 2021 عرضه شوند – همچنین ممکن است این دستگاه‌ها به صورت عمومی نیز عرضه نشوند. بلکه این تلاش اپل ممکن است صرفا نشان دادن این باشد که بیشترین تلاش خود را برای آزمودن بختش برای رقابت با دستگاههای اینچنینی به کار گرفته است تا زمانی که به اندازه کافی برای عرضه برای مشتریان اپل آماده شود.
 
اپل تاکنون هیچ اشاره علنی به اینکه به تکنولوژی اسمارتفون تاشو علاقه‌مند است نداشته است، مگر طرحهایی که برای ثبت انحصاری در سال‌های گذشته ارائه کرده بود. و در این مسیر نیز تاکنون چندین حق انحصاری (پتنت) برای تکنولوژی نمایشگر تاشو و دستگاه‌های هوشمند دونمایشگره در مراکز پتنت در نقاط مختلف جهان به ثبت رسانده است.
 
 
 
اپل غالبا دستگاه‌ها یا نسخه‌های اصلاح شده قابل توجهی از دستگاه‌ها را عرضه نمی‌کند مگر آنکه فرصتی برای پیشتازی در طبقه‌بندی مورد نظر از همان بدو عرضه یافته باشد. آنها یک ساعت هوشمند عرضه نکردند تا زمانی که اپل واچ را توسعه دادند – اکنون آنها عرضه‌کننده موفق‌ترین ساعت هوشمند جهان هستند. اگر اپل فرصتی برای ساخت یک اسمارتفون تاشو که از همان ابتدای ورودش به بازار گوی سبقت را دیگران بربیاد نبیند، بعید است که چنین دستگاهی را عرضه کند.
 
حدس زده می‌شود که اپل نهایتا می‌خواهد دستگاهی را عرضه کند که پلی باشد بین دستگاه موبایل هوشمند و لپتاپ، مثلا نوعی دستگاه iOS که بتواند باز شده و مانند یک مک‌بوک عمل کند.
 
اگر اپل واقعا خود را برای ساخت چنین دستگاهی آماده می‌کند، محتمل نخواهد بود که آن را در سال 2021 معرفی نماید. پیشبینی می‌شود که هرگونه تغییر چشمگیر در آیفون یا دستگاه آیفون‌مانند در سال 2022 یا بعد از آن رخ دهد.
 


کد مطلب: 63707

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63707/شایعات-جدید-درباره-احتمال-عرضه-آیفون-تاشو-توسط-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir