۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

برگزاری دومین دور جایزه سال استیکر با همراهی همراه اول

ایتنا - دور دوم جایزه سال استیکر با همت آی‌گپ و همراهی همراه اول برگزار می‌شود.
برگزاری دومین دور جایزه سال استیکر با همراهی همراه اول
به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بعد از برپایی موفق دوره اول جایزه سال استیکر و بازخورد خوب هنرمندان، نشست خبری دور دوم این رویداد که به همت آیگپ و همراهی همراه اول برگزار می‌شود، صبح روز شنبه ٢٠ دی‌ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی، دبیر جایزه سال استیکر در این نشست با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ استیکر ثابت انتخاب و به عبارت دیگر ۵۰ بسته ۲۰ تایی فراهم شد، اظهار کرد: نحوه فراخوان دوره اول نیز به این صورت بود که هنرمند باید ۵ استیکر را طراحی می‌کرد و در نهایت پس از داوری نهایی آثار انتخاب شدند. سال گذشته بازخورد خوبی گرفتیم و آیگپ اجازه داد که این استیکرها در دیگر شبکه‌های مجازی نیز استفاده شود. 

دبیر جایزه سال استیکر اظهار داشت: سال گذشته دوستان در آیگپ به این نتیجه رسیدند که برخی از استیکرها قابلیت متحرک‌سازی دارند که در نهایت باعث شد ۳۰ بسته ۲۰ تایی از این استیکرها در نظر گرفته شود‌؛ اما امسال تصمیم گرفتیم خود هنرمندان استیکر متحرک تولید کنند و این بخش به جشنواره اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست داوری انجام شده است، اظهار کرد: ۲۰۲ هنرمند در دوره دوم شرکت کرده‌اند که رقم بسیار بالایی است. تعداد آثار در بخش استیکر ثابت ۹۹۰ اثر و در بخش استیکر متحرک ۷۸ اثر بود که طبیعی است تعداد کمی در بخش استیکر متحرک شرکت کنند. در دور اول ۸۱ نفر برای بخش ثابت و ۱۳ نفر برای بخش متحرک انتخاب شدند.

دبیر جایزه سال استیکر درباره جوایز این دوره خاطرنشان کرد: مبلغ ۲ میلیون تومان به همه کسانی که ۵ استیکر با حالت‌های طبیعی صورت طراحی کنند، اهدا می‌شود و جوایز اصلی برای نفرات اول و دوم و سوم به ترتیب ۱۳، ۱۰ و ۷ میلیون تومان است.

میثم عسگری مدیرعامل آیگپ و رییس دومین جایزه سال استیکر نیز در سخنانی اظهار کرد: آیگپ در راستای یک حرکت فرهنگی توانست به یکی از مرتبط‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی خود دست پیدا کند و آن هم برگزاری دومین دوره جایزه سال استیکر بود که سال گذشته اولین دوره آن را برگزار کرد.
کد مطلب: 63706
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام