کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه قابلیت‌های هیجان انگیز در نسخه بتای واتس‌اپ

سايت خبری ايتنا , 20 دی 1399 ساعت 11:37

ایتنا- واتس‌اپ به تازگی اولین به روز رسانی سال 2021 خود را به صورت بتا عرضه کرده و در آن قابلیت‌های بسیار جالبی گنجانده است.


واتس اپ به تازگی اولین به روز رسانی سال 2021 خود را به صورت بتا عرضه کرده و در آن قابلیت‌های بسیار جالبی گنجانده است.
 
به گزارش ایتنا و به به نقل از techradar، گزارش‌های به دست آمده از WABetaInfo حاکی از آن است که فهرست بلندبالایی از بهینه سازی‌ها همراه با این نسخه به واتس‌اپ افزوده خواهد شد که از آنها ‌می‌توان به تماس‌های صوتی و وتصویری بهبود یافته، پشتیبانی بهتر از تاریخچه چت‌ها، مدیریت بهتر مخاطبان، بهبود استیکر‌ها و سایر رفع نقص‌ها اشاره کرد.
 
علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی نیز به زودی به نسخه اصلی واتس‌اپ راه خواهند یافت. از جمله این قابلیت‌ها ‌می‌توان به ویژگی جدیدی برای اطمینان از عدم از دست رفتن تماس‌های گروهی اشاره کرد. عرضه این قابلیت در بازه زمانی فعلی که بسیاری از دورهمی‌ها به صورت مجازی برگزار ‌می‌شود اهمیت ویژه ای دارد.
 
در حال حاضر اگر نتوانید در ابتدای انجام یک تماس گروهی به آن بپیوندید به صورت کامل آن را از دست خواهید داد. با این حال با عرضه این مقابلیت جدید ‌می‌توانید هر زمان که آزاد بودید به تماس گروهی خاصی که همچنان در حال انجام است بپیوندید و از صحبت با دوستانتان لذت ببرید.
 

 
 
اگرچه این قابلیت هنوز در مرحله تست قرار نگرفته و تاریخ عرضه آن همچنان مشخص نیست اما منابع استخراج شده از فایل‌های نصبی واتس‌اپ بتا حاکی از آن است که ویژگی یاد شده به زودی برای سیستم عامل‌های iOS و‌اندروید عرضه خواهد شد و به این ترتیب بیشتر کاربران این پیام رسان جهانی به آن دسترسی خواهند داشت.
 
اگر شما جزو افرادی هستید که ‌می‌خواهید این قابلیت‌ها را پیش از عرضه شان برای نسخه نهایی تست کنید ‌می‌توانید به برنامه بتای واتس اپ ملحق شوید. متاسفانه این ظرفیت این برنامه برای افراد دارنده همراه‌های هوشمند اپل فعلا پر شده است اما ‌می‌توانید با بررسی دائمی صفحه این برنامه هر زمان که جایی خالی شد، وارد شوید.
 
اگر از دستگاه‌اندرویدی استفاده ‌می‌کنید و ‌می‌خواهید به برنامه بتای واتس اپ بپیوندید ‌می‌بایست در گوگل پلی به صفحه واتس اپ بتا بروید و اطلاعات خود را پر کنید. به این ترتیب نسخه عمومی واتس اپ روی دستگاه شما پس از گذشت چند ساعت به صورت خودکار به نسخه بتا تغییر خواهد کرد.
 


کد مطلب: 63674

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63674/عرضه-قابلیت-های-هیجان-انگیز-نسخه-بتای-واتس-اپ

ايتنا
  https://www.itna.ir