کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رکورد تماس‌های صوتی واتس‌اپ در سال نو میلادی شکسته شد

سايت خبری ايتنا , 21 دی 1399 ساعت 11:36

ایتنا- آمار به دست آمده از واتس اپ نشان ‌می‌دهد که رکورد انجام تماس‌های صوتی و تصویری از طریق این پیام رسان در مراسم سال نوی میلادی شکسته شده است.


آمار به دست آمده از واتس اپ نشان ‌می‌دهد که رکورد انجام تماس‌های صوتی و تصویری از طریق این پیام رسان در مراسم سال نوی میلادی شکسته شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، همه گیری ویروس کرونا موجب شد که بسیاری از افراد مراسم سال نو میلادی را به صورت مجازی برگزار کنند و همین امر نیز بیش از همه روی آمارهای واتس اپ تاثیر گذار بود. این نرم افزار چت با انجام 1.4 میلیارد تماس ویدیویی و صوتی در مراسم سال نو رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد.
 
این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشدی 50 درصدی داشته است و از میزان تماس‌های برقرار شده در آغاز همه گیری ویروس کرونا در ماه مارس نیز فراتر رفته است. البته وضعیت برای سایر نرم افزار‌های مرتبط نیز به همین منوال بوده است.
 

 
 
برای مثال پیام رسان فیس‌بوک بزرگ ترین حجم تماس‌های تصویری گروهی را در امریکا داشته است که این میزان دو برابر تماس‌های یک روز عادی در این پیام رسان بوده است.
 
علاوه بر این بخش‌های لایو فیس بوک و اینستاگرام نیز در سراسر جهان در این بازه زمانی 55 میلیون پخش زنده داشته‌اند. فیس بوک در این باره خاطر نشان کرد که بهینه سازی‌های انجام گرفته در زیر ساخت‌های این کمپانی موجب شده است که بتواند بدون هیچ گونه مشکلی این حجم از بار کاری وارده بر نرم افزارهای مختلف خود را در طی شیوع ویروس کرونا مدیریت کند.
 
این رکورد جدید در تاریخ شروع به کار نرم افزار واتس اپ احتمالا به این زودی‌ها شکسته نخواهد شد. با عرضه واکسن کرونا در سراسر جهان روزانه تعداد بیشتری از افراد در برابر این ویروس مقاوم خواهند شد و در نتیجه این همه گیری به راحتی تحت کنترل در خواهد آمد. همین امر موجب ‌می‌شود که نیاز به برگزاری مناسبت‌های مهم به صورت مجازی بیش از پیش کاهش پیدا کند.


کد مطلب: 63671

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63671/رکورد-تماس-های-صوتی-واتس-اپ-سال-نو-میلادی-شکسته

ايتنا
  https://www.itna.ir